شناسهٔ خبر: 141026 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اجلاس منطقه‌ای جامعه مدرسین ۲۶ و ۲۷ مهرماه در تبریز برگزار می‌شود

جامعه مدرسین رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از برگزاری اجلاس منطقه‌ای جامعه مدرسین در ۲۶ و ۲۷ مهرماه در تبریز خبر داد.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام علی ابراهیمی رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهارداشت: اجلاس سراسری جامعه مدرسین سالی یک بار در قم و اجلاس منطقه‌ای این تشکل سیاسی مذهبی نیز هر ۲ سال یک بار در یک استان برگزار می‌شود.

ابراهیمی از برگزاری اجلاس منطقه‌ای جامعه مدرسین در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته ۲۶ و ۲۷ مهرماه خبرداد و گفت: این اجلاس با حضور علمای سه استان آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل به مرکزیت تبریز برگزار خواهد شد.

رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ما در تلاش هستیم از نمایندگان ولی فقیه این سه استان برای حضور در این اجلاسیه دعوت کنیم، افزود: بیش از ۲۲ نفر از اعضای جامعه مدرسین در این اجلاس حضور خواهند داشت و علاوه بر علمای این سه استان و قم، یکی از سرداران سپاه نیز به عنوان سخنرانان این اجلاسیه حضور خواهند داشت.

وی موضوع اصلی اجلاس منطقه‌ای جامعه مدرسین را بررسی «رسالت حوزه و روحانیت در نهادینه کردن فرهنگ دینی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی» عنوان کرد و اظهارداشت: در روز چهارشنبه سه کمیسیون «حوزه و روحانیت»، «سیاسی، اجتماعی، اقتصادی» و کمیسیون «فرهنگی و تبلیغی» برگزار می‌شود و نتایج آن توسط دبیر در جلسه اصلی عمومی جامعه مدرسین در روز پنج‌شنبه ارائه خواهد شد.

نظر شما