شناسهٔ خبر: 140988 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

جهانگیری همچنان در بازداشت است/مستندسازی مدارک پرونده

مهدی جهانگیری رئیس کل دادگستری استان کرمان می‌گوید مهدی جهانگیری برادر معاون اول رئیس‌جمهور که چندی پیش به‌خاطر مسائل مالی بازداشت شده، همچنان در بازداشت به سر می‌برد و هنوز آزاد یا وثیقه‌ای برای وی صادر نشده است.

به گزارش «نماینده» یدالله موحد در پاسخ به این سؤال که مهدی جهانگیری همچنان در بازداشت است یا برای وی وثیقه صادر شده، اظهار کرد: متهم همچنان در بازداشت به سر می‌برد و وثیقه‌ای صادر نشده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اضافه کرد: پرونده در حال طی مراحل تحقیقات و مستندسازی مدارک است.

به گزارش تسنیم، هفته گذشته بود که برخی رسانه‌ها از بازداشت شدن برادر معاون اول رئیس‌جمهور خبر دادند تا اینکه اسحاق جهانگیری در فضای مجازی به این خبر واکنش نشان داد و گفت: «اطلاع دقیقی از دلیل، چگونگی دستگیری، اتهام، ضابط و شاکی برادرم ندارم، البته وی هیچ‌گونه مسئولیت و فعالیت دولتی ندارد. مسئله قابل پیش‌بینی بود و باید صبر کرد. امیدوارم سوءاستفاده سیاسی نباشد و عدالت، مبارزه با فساد و حاکمیت قانون برای همه یکسان اجرا شود».

۱۶ مهر نیز دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره بازداشت برادر اسحاق جهانگیری گفت: اصل پرونده در استان کرمان تشکیل شده است اما به‌دلیل اینکه پرونده به‌تازگی تشکیل شده است از بیان جزئیات آن معذورم. این فرد فعلاً بازداشت است و پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

نظر شما