شناسهٔ خبر: 140982 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

تک‌تک نمایندگان مجلس علیه سیاست‌های آمریکا موضع‌گیری کنند

احد آزادیخواه عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان از تک تک نمایندگان مجلس خواست تا در برابر سیاست‌های خصمانه آمریکا موضع گیری کنند.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام احد آزادی خواه، عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی،  با اشاره به لفاظی‌های شب گذشته ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اظهارات پوچ و بی اساس شب گذشته ترامپ کاملا قابل پیش بینی بود که حاکی از مستاصل بودن سیاست‌های مستبدانه آمریکایی‌ها داشت.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در برابر گفتمان عقلانی جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل مستاصل هستند، افزود: این استیصال موجب شده که این کشور نه راه پیش داشته باشند و نه راه پس. امروز تمامی سیاست‌های آمریکا از جمله ایجاد گروهک تروریستی داعش و به راه انداختن حملات تروریستی در منطقه، ترور دانشمندان هسته‌ای ایران و ... با شکست مواجه شده است بنابراین طبیعی است که این کشور بخواهد به نحوی با این لفاظی ها بر روی شکست‌های متعددش در منطقه سرپوش بگذارد.  

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی با تاکید بر اینکه گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در دنیا و منطقه در حال توسعه است، تاکید کرد: با چنین شرایطی پیش بینی می‌شد که ترامپ به عنوان یکی از سیاستمداران وحشی جهان به اتخاذ مواضع غیرعقلانی و واهی روی آورد.

آزادی خواه ادامه داد: دنیا، سپاه پاسداران را به عنوان یک نهاد حامی مستضعفین جهان شناخته و این موضوع بر همگان روشن است بنابراین جمهوری اسلامی ایران باید از طریق مجلس شورای اسلامی برای مقابله با تحریم‌های واهی آمریکایی‌ها و در جهت  توسعه فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی در منطقه و جهان اقدامات جدی انجام دهد.

وی با بیان اینکه تک تک نمایندگان مجلس باید علیه سیاست‌های خصمانه آمریکا موضع گیری کنند، خاطرنشان کرد: ما منتظر می‌مانیم تا ببینیم کنگره آمریکا در فرصت ۶۰ روزه خود چه تصمیمی خواهد گرفت اگر منطق کنگره منطبق با منطق بی اساس ترامپ باشد هیچ اتفاق جدیدی در دنیا به نفع انسانیت نخواهد افتاد، اما اگر عقلانیت در کنگره دیده شود که امر بسیار بعید به نظر می رسد، اعضای کنگره ترامپ را وادار خواهند کرد تا دست از مواضع خصمانه اش علیه ایران بردارد.

نظر شما