شناسهٔ خبر: 140965 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

اظهارات ضدایرانی ترامپ نشان داد مردم در انتخاب شعار «مرگ برآمریکا» اشتباه نکردند

احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت‌: اظهارات سخیف و غیرخردمندانه رئیس جمهور تازه به دوران رسیده امریکا نشان داد ملت ایران در انتخاب شعار«مرگ برآمریکا و اسرائیل» اشتباه نکرده است.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری درخصوص اظهارات ضد ایرانی ترامپ گفت: در خصوص اظهارات سخیف و غیرخردمندانه رئیس‌جمهور تازه به دوران رسیده امریکا گفتنی زیاد است. رئیس‌جمهور امریکا به خوبی معترف است که در عرصه مسائل تاریخی بی‌اطلاع است و در تبلیغات انتخاباتی خود نیز صراحتاً گفت که جز «انجیل» کتاب دیگری نخوانده است.  

وی ادامه داد: بنابراین وی از شناخت ملت ایران ناتوان است. ملت ایران ملتی دشمن‌ستیز و این اظهارات گستخانه ملت ما را متحدتر خواهد کرد، به قول معروف «عدو شود سبب خیر، اگر خدا خواهد.»

خاتمی با اشاره به حمایت اخیرجناح‌ها و گروه‌های مختلف از سپاه پاسداران گفت: حمایتی که این روزها جناح‌ها، گروه‌ها و سلایق مختلف از سپاه به عمل آوردند کم نظیر است. نمی‌گویم بی نظیر، چون زمانی که سپاه در انتقام جنایات داعش در مرقد امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی مقابله به مثل کرد و موشک به دیرالزور مقرداعش فرستاد همین تجلیل از این نهاد انقلابی به عمل آمد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: اظهارات سخیف رئیس‌جمهور امریکا دوباره این وحدت را بین اقشار مختلف نظام به وجود آورد و نشان داد هر چه فشارها علیه ملت ایران بیشتر می‌شود این ملت منسجم‌تر خواهند شد.

خاتمی با اشاره به نعمت بزرگ رهبری بصیر، شجاع و آینده نگر که ملت ایران از آن برخوردارند گفت: این ملت همراه رهبر خود هستند و با یک اشاره به همراهی با نظام، ولایت و انقلاب اسلامی می‌پردازند.  

وی با اشاره به اینکه مردم ایران منتظر وفای به عهد مسئولین هستند، گفت: این درست است که سرکشی امریکا جواب کوبنده می‌طلبد و مسئولین مطمئن باشند که مردم با آن‌ها همراه خواهند بود و بعد از اعتماد به خدا به مردم متکی باشند تا دست عنایت خدا را ببینند.

خاتمی ادامه داد: اظهارات دروغ و اتهام افکنانه ترامپ نشان داد که امریکا در درماندگی به سر می‌برد و ملت ایران تاکنون درست و در چارچوب اهداف خود عمل کرده است و شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل را سرلوحه شعارهای خود قرار داده است.

نظر شما