شناسهٔ خبر: 140941 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

حاجی‌بابایی:

اقدامات خصمانه آمریکا ایرانیان را متحد کرده/ تمام گزینه‌ها برای اقدام متقابل روی میز است

حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: امیدوارم آن‌قدر در برجام نمانیم که بیرون‌مان کنند!

به گزارش «نماینده» حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی، با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران علی رغم پایبندی کشورمان به برجام، اظهار داشت: امیدواریم آن قدر در برجام نمانیم که بیرون مان کنند.
وی افزود: خوشبختانه امروز همه در کشور به این اجماع رسیده اند که آمریکا دیگر قابل اعتماد نیست از آقای ظریف گرفته تا نماینده‌های مجلس همه بر این باورند که این کشور همواره وعده‌های خود را نقض می‌کند.
حاجی بابایی با بیان اینکه معتقدم باید تمامی پاسخ‌ها و اقدامات لازم در واکنش به اقدامات خصمانه آمریکایی‌ها را بر روی میز بگذاریم، تصریح کرد: همانگونه که حضرت امام فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود، اگر قرار باشد آمریکا سپاه پاسداران در لیست تروریستی قرار دهد، ما باید به صورت یک جا آمریکایی‌ها را تروریسم خطاب کنیم، ما باید بدون شتابزدگی و همراه با عقلانیت درباره نوع واکنش و پاسخ مان به گستاخی‌های آمریکایی‌ها تصمیم بگیریم و این را بدانیم که آمریکا جز زبان زور و قدرت زبان دیگری را متوجه نمی‌شود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه حصول اطمینان از جاسوس بودن و یا نبودن افراد در تیم هسته‌ای برعهده وزارت اطلاعات است، خاطرنشان کرد: آمریکا هیچ تحریمی را برای ما لغو نکرده که امروز بخواهیم از ترس بازگشت دوباره آنها، اقدامی جدی انجام ندهیم.

نظر شما