شناسهٔ خبر: 140903 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ناجا به تنهایی نمی‌تواند با قاچاق کالا مبارزه کند

اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی نمی تواند به تنهایی راه مقابله و مبارزه با ورود کالاهای قاچاق را پیش بگیرد، افزود: همه دستگاه ها باید در این زمینه فعال شده و اقداماتی را انجام دهند.

به گزارش «نماینده»، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اهمیت مقابله با ورود کالاهای قاچاق به کشور اظهار کرد: نیروی انتظامی با راه اندازی قرارگاه مقابله با  قاچاق کالا با یک توان مضاعف ورود پیدا کرده و دراین راه تاثیرات خوبی هم داشته است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی نمی تواند به تنهایی راه مقابله و مبارزه با ورود کالاهای قاچاق را پیش بگیرد، افزود: همه دستگاه ها باید در این زمینه فعال شده و اقداماتی را انجام دهند. نیروی انتظامی هرساله نسبت به سال قبل افزایش کشفیات  داشته و سعی کرده از ورود کالای قاچاق جلوگیری کند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه متاسفانه از همه مبادی رسمی و غیر رسمی کالای قاچاق وارد می شود، گفت: در برخی از کالاها شاهد افزایش قاچاق بودیم که به مسئولان مربوطه هم اعلام کردیم و امیدوار هستیم که با یک راهکار سریع و به موقع و البته با همکاری دیگر دستگاه ها مانع ورود کالاهای قاچاق بشویم.

سردار اشتری گفت: ورود هر کالای قاچاق به کشور، ‌به همان اندازه به اقتصاد کشور لطمه وارد می کند.

نظر شما