شناسهٔ خبر: 140850 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

دولت قانون استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی را اجرا نکرد

علی گل‌مرادی نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس گفت: قانون استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی در مقطعی مصوب شده اما دولت آن را اجرایی نکرده لذا نمایندگان به جای طرح مجدد موضوع باید علت عدم اجرای قانون از دولت را جویا شوند.

به گزارش «نماینده»، علی گلمرادی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۹ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با طرح دو فوریتی اصلاح استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی گفت: طرح مذکور در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی مطرح و مصوب شده است.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون در مقطعی مصوب شده اما دولت آن را اجرایی نکرده که جای تأسف دارد لذا نمایندگان به جای طرح مجدد موضوع باید علت عدم اجرای قانون از دولت را جویا شوند.

وی با اشاره به اینکه مخالف استخدام جوانان نیست اما چنین موضوعات سبب شده مجلس سرگرم موضوعات غیراساسی شود، تصریح کرد: امروزه جوانان بیکار در کشور چشم به تدبیر و عمل نمایندگان مجلس دوخته‌اند که باید برای آن تأمل کرد.

گلمرادی افزود: بیش از ۹۰ درصد اعتبارات کشور در ردیف هزینه‌های جاری صرف می‌شود و با اقداماتی مانند طرح مذکور صرفاً پیکره دولت بزرگتر می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطر نشان کرد: امروزه به خاطر سوء تدبیر با مشکل کشاورزی، بحران آب و ... مواجه هستیم لذا باید به این موضوعات توجه بیشتر شود.

نظر شما