شناسهٔ خبر: 140841 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا

سپاه دیوانه‌تر از ترامپ را سر جایش نشانده است

کوثری جانشین قرارگاه ثارالله تهران تصریح کرد: اینکه ترامپ می‌خواهد بگوید دیوانه است، باید خطاب به او بگوییم که دیوانه‌تر از او داعشی‌ها بودند که ما آن‌ها سرجایشان نشاندیم و سپاه از این دیوانه‌ها زیاد در این منطقه دیده و ترسی از آن‌ها ندارد.

به گزارش «نماینده»، سردار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله تهران در خصوص اقدام آمریکا برای اضافه کردن نام سپاه پاسداران به لیست گروه‌های تروریستی اظهار داشت: سپاه پاسداران یک ارگان رسمی با سابقه چهل ساله است و همه‌ی کشورها و ملت‌های دنیا هم سپاه را بر این اساس می‌شناسند و تروریستی خواندن سپاه حرف بی‌پایه و احمقانه‌ای است که ترامپ و سیاستمداران آمریکایی مطرح می‌کنند.

وی افزود: گروه‌های تروریستی گروه‌هایی هستند که وضعیت آن‌ها نامشخص‌ است و سازمان آن‌ها هیچ جا ثبت نمی‌شود در حالی که سپاه رسما ثبت شده و بر اساس معیارهایی مشخص به تصویب مجلس و مسئولان رسیده و کارهایی که انجام می‌دهد دقیقا مشخص است در حالی که گروه‌های تروریستی هیچ جایی ثبت نشده‌اند و نامشخص هستند.

جانشین قرارگاه ثارالله تهران گفت: اگر آمریکایی‌ها اینچنین می‌خواهند این مسئله را مطرح کنند باید بگوییم ارتش آمریکا و رژیم اشغالگر قدس به علت جنایاتی که انجام داده و می‌دهند از همه تروریست‌تر هستند، نه سپاه که بنا به درخواست یک ملت مظلوم به کمک آن‌ها شتافته و پس از این هم کمک خواهد کرد، نه اینکه بگوییم فقط به سوریه کمک می‌کنیم.

سردار کوثری ادامه داد: داعش و به تبع آن آمریکا و عربستان در ماه‌های اخیر شکست‌های سنگینی در منطقه خورده‌اند و این روزها  به اصطلاح "به هر دری می‌زنند" تا بگویند سپاه تروریست است و این مسئله‌ای نیست که بخواهد سپاه را بترساند اما نشان دهنده بی‌پایه و اساس بودن حرف‌های مسئولان آمریکا است.

وی عنوان کرد: همانطور که فرمانده سپاه هم اعلام کردند، اگر آمریکا دست به چنین کاری بزند، سپاه هم متقابلا ارتش آمریکا را تروریست می‌داند و همانطور که با داعش برخورد کردیم با آن‌ها هم برخورد خواهیم کرد و آن وقت این ارتش آمریکاست که باید خود را در منطقه جمع کند و بداند همان بلایی که بر سر داعشی‌ها آمد بر سر آن‌ها هم خواهد آمد.

جانشین قرارگاه ثارالله با بیان اینکه آمریکایی‌ها در تقابل با ایران ضرر اساسی خواهند کرد گفت: اینکه ترامپ می‌خواهد بگوید دیوانه است، باید خطاب به او بگوییم که دیوانه‌تر از او داعشی‌ها بودند که ما آن‌ها سرجایشان نشاندیم و سپاه از این دیوانه‌ها زیاد در این منطقه دیده و ترسی از آن‌ها ندارد.

نظر شما