شناسهٔ خبر: 140792 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز

همکاری مشترک عناصر داخلی با خارجی ها برای حمله به رئیس قوه قضاییه

ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه،گفت: بخشی از تخریب ها علیه آیت الله آملی لاریجانی توسط افرادی صورت گرفته که در داخل کشور حضور دارند اما با خارج در ارتباط هستند و این کانال تلگرامی را تغذیه می کنند.

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: بخشی از تخریب ها علیه آیت الله آملی لاریجانی توسط افرادی صورت گرفته که در داخل کشور حضور دارند اما با خارج در ارتباط هستند و این کانال تلگرامی را تغذیه می کنند.

وی افزود: ضد انقلاب می خواهد همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی به تخریب نیروهای انقلابی و ولایی پرداخته و حالا نیز دست به تخریب چهره آیت الله لاریجانی زده است.

ترقی تصریح کرد: هر زمان دستگاه قضایی کشور به سمت اجرای درست قانون ومبارزه با مفسدین و نفوذیها برود و از تبعیض دور شود ضد انقلاب به هم می‌ریزند و این افراد به این خاطر به قوه قضاییه حمله می‌کنند تا این قوه نتواند بدون در نظر گرفتن استثناها در برخورد با عوامل فسادانگیز در رده‌های مختلف گام بردارد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تاکید کرد: هدف اصلی تخریب‌کنندگان رئیس قوه قضاییه این است که منصوبان رهبری را تخریب کنند زیرا تخریب کسانی که منصوب از جانب رهبری هستند با تخریب افرادی که با چند واسطه توسط مجلس و یا سایر مسئولین اجرایی انتخاب شده‌اند یا رأی اعتماد گرفته‌اند تفاوت دارد و حمله به منصوبین رهبری و تخریب آنها حرکتی حساب شده در جهت حذف بازوان رهبری در کشور و تضعیف رهبری است.

ترقی گفت: قوه قضاییه باید با کسانی که به منصوبان رهبری حمله می‌کنند برخورد بیشتری داشته باشد زیرا این هدف ضد انقلاب بسیار خطرناک است.

نظر شما