شناسهٔ خبر: 140716 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق

نماینده مجلس مورد علاقه رسانه‌های ضدانقلاب کیست

محمود صادقی رفتارهای خاص این نماینده مجلس به حدی رسیده است که پلیدترین دشمنان نظام آرزو می‌کنند همه نمایندگان مانند او باشند!

به گزارش «نماینده»، محمود صادقی که در خصوص توئیترها و سخنان جنجالی‌اش درباره قوه قضائیه مورد توجه رسانه‌های ضدانقلاب است، این بار مورد حمایت شبکه ضدانقلاب صدای آمریکا قرار گرفت. تا جایی که مجری این برنامه بیان داشت که ای کاش همه نمایندگان به مانند محمود صادقی می‌بودند.

اما محمود صادقی چه کاری انجام داده که مورد توجه و تشویق صدای آمریکا قرار گرفته است.

وی اخیرا در مصاحبه ای با خبرگزاری ایلنا به پیگیری دروغ و تهمتی که یکی از رسانه‌های ضدانقلاب درباره رئیس قوه قضائیه منتشر کرده بود، پرداخت که در همین زمینه مورد توجه و حمایت صدای آمریکا قرار گرفت.

صادقی پیش از اینها نیز سابقه اقدام بدون سند علیه قوه قضائیه را داشته است که حتی منجر به عذرخواهی وی از رئیس قوه قضائیه هم شده است. [1]

این نماینده فراکسیون امید در زمانی که موضوع حساب‌های قوه قضائیه مطرح شد با توئیت‌های جنجالی سعی در ملتهب کردن فضا کرد. این درحالی است که علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس نسبت به شبهاتی که وی مطرح کرده بود گفت:‌

«صحبت‌های شما متناسب با روابط بین قوا نیست، تذکری که شما در مجلس مبنی بر اینکه حقتان پایمال شده، بیان کردید بنده توضیح دادم که تذکر شما خطاب به وزیر اقتصاد را مشاهده کردم و شما بخشی از این مطالب را اکنون بیان کردید، شما بیان کردید که خطابتان به وزیر اقتصاد بود که براساس کدام ماده قانونی افتتاح این حساب قانونی بوده است؛ اما درآن تذکر چیز دیگری را اضافه کردید که بیان کردید براساس کدام قانون به حساب شخصی این مبالغ واریز می‌شود؛ این نکته محل اتهام است.»

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمانی که وزیر اقتصاد توضیح می‌دهد که سایت‌ ضد انقلاب دروغ گفته و این پول‌ها در قوه قضاییه به نام قوه قضاییه است، افزود:

«از فرزند شهید صادقی توقع نمی‌رود که حرف‌های سایت ضد انقلاب را تأیید کند، زمانی که وزیر اقتصاد به صراحت اعلام می‌کند به این موضوع رسیدگی شده است.»[2]

از این رو وی سابقه جالبی در دنبال کردن تهمت و دروغ‌های ضدانقلاب و آب در آسیاب ضدانقلاب ریختن خصوصا علیه قوه قضائیه دارد.

اخیرا محمود صادقی در اقدام جنجالی دیگر توئیت ضدایرانی نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا را بدون هیچ توضیحی در صفحه توئیتر خود بازنشر داد. [3]

سندرز در توئیت خود نوشته است:

«اگر نگران رفتار ایران در منطقه‌ایم، آن طور که من هستم، بدترین کاری که می‌توانیم بکنیم، به هم زدن برجام است.»

این اقدام نماینده اصلاح‌طلب به معنای تایید تلویحی سخنان و نگرانی‌های آمریکا در خاورمیانه تقلی شد؛ این درحالی است که آمریکایی‌ها خود اذعان دارند که داعش و گروه‌های تروریستی که امنیت خاورمیانه را بر هم زدند مولود آنهاست.

صادقی در قلب و وارونه نمایی واقعیت هم دستی بر آتش دارد. در همین راستا در حالی که مردم کشور با مشکلات متعددی روبرو هستند این نماینده اصلاح‌طلب در توئیتی که بیشتر به شوخی شبیه است خواسته اصلی مردم را رفع حصر خواند.

با نگاهی به توئیت‌ها و فعالیت سیاسی محمود صادقی که حتی مورد انتقاد مستقیم رئیس مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و علی لاریجانی از دنباله روی وی در خصوص اتهامات و دروغ های ضدانقلاب شکایت کرد، اما ادامه رفتارهای (آگاهانه یا جاهلانه) این نماینده فراکسیون امید، ضدانقلاب و رسانه‌های معاند را به او و شنیده‌شدن صدای ضدانقلاب از مجلس امیدوار کرده است.  


[1] https://www.mashreghnews.ir/news/659680

[2] http://www.asriran.com/fa/news/509269

[3] https://www.mashreghnews.ir/news/777747

نظر شما