شناسهٔ خبر: 140621 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

افزایش اعتماد مردم به پلیس در ۶ ماهه اول سال

اشتری فرمانده ناجا گفت: در ۶ ماهه اول امسال اعتماد مردم نسبت به پلیس افزایش پیدا کرده که این مسأله نشاندهنده افزایش مشارکت مردم در راستای ارتقاء امنیت است.

به گزارش «نماینده»، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان البرز ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: ارتباط فرماندهان با نمایندگان ولی فقیه در استان ها باید در حد اعلاء باشد و حمایت‌های این عزیزان قطعا برای همکاران ما دلگرم کننده است.

وی افزود: استان البرز جزو استان‌های اولویت‌دار و در رده دوم و سوم ما از لحاظ موضوعات آسیب‌های اجتماعی قرار دارد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه استان البرز طبق فرمایشات مقام معظم رهبری یعنی ایران کوچک گفت: این استان به دلیل وجود مردم با زبان‌ها و فرهنگ‌های مختلف حساسیت و سختی خودش را دارد و از بعدکاری باید با قوت و توان بیشتری کارها دنبال شود.

این مقام ارشد انتظامی ابراز رضایت مقام معظم رهبری در ۲۶ شهریورماه در دانشگاه علوم انتظامی را افتخاری بزرگ برای فرماندهان و کارکنان ناجا دانست و گفت: تمام تلاش ما ارتقاء در جهت به سرانجام رساندن و اجرای منویات مقام معظم رهبری است.

سردار اشتری ادامه داد: در ۶ ماهه اول امسال اعتماد مردم نسبت به پلیس افزایش پیدا کرده و این یعنی افزایش مشارکت مردم در راستای ارتقاء امنیت.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی با اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها به صورت شبانه‌روزی در راستای ارتقاء امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کند، گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته اکنون در وضعیت امنیتی مطلوبی به سر می‌بریم.

نظر شما