شناسهٔ خبر: 140515 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اختصاص اعتبار ویژه برای افزایش تجهیزات آتش‌نشانی

 آتش نشانی رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از ورود جدی شورا به افزایش تجهیزات آتش نشانی خبر داد و گفت: در بودجه سال آینده اعتبار ویژه‌ای برای سازمان آتش نشانی پیش بینی خواهد شد.

به گزارش «نماینده» زهراصدر اعظم نوری با اشاره به اینکه تجهیزات آتش نشانی در شهر تهران باید به روز شود، اظهار کرد: متاسفانه بخش قابل توجهی از امکانات آتش نشانی قابل استفاده در ماموریت‌های این سازمان نیست.

وی بیان کرد: باید شرایطی در سازمان آتش نشانی فراهم شد که در صورت بروز هرگونه حادثه، سازمان با بهترین تجهیزات و در زمان مشخص در صحنه حادثه حضور پیدا کند.

 صدراعظم نوری با بیان اینکه شورای پنجم به دنبال تحول در حوزه آتش نشانی خواهد بود، گفت: در این زمینه بررسی‌ها توسط کارشناسان انجام گرفته است و تلاش می‌شود با همکاری شهردار تهران شرایط سازمان آتش نشانی بهتر از گذشته شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به افزایش امکانات آتش نشانی بیان کرد: در این بخش باید اعتبارات لازم پیش بینی شود به طوری که در سال آینده اعتبارات ویژه در اختیار سازمان آتش نشانی قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: هم اکنون تعدادی از ساختمان‌های ناایمن در سطح شهر تهران فعالیت های تجاری، اداری می ‌کنند که این ساختمان‌ها باید هر چه سریعتر ایمن شوند و در غیر این صورت در آینده با مشکل روبرو خواهند شد.

نظر شما