شناسهٔ خبر: 140414 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تشیکل کمیته بررسی بدهی‌های دولت به مترو به ریاست شهردار تهران

مترو عضو شورای اسلامی شهر تهران از تشکیل کمیته بررسی میزان بدهی‌های دولت به شهرداری در بخش مترو به ریاست شهردار تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر دولت رقم بدهی عنوان شده از سوی شهرداری را قبول ندارد.

به گزارش «نماینده» افشین حبیب زاده با اشاره به برگزاری هفتمین جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اظهار کرد: در این جلسه  پورزرندی - مدیرعامل بانک شهر در خصوص نحوه کارسازی و حمایت بانک شهر در تامین تجهیزات حمل و نقل ریلی (مترو) تهران گزارشی را ارائه کرد.

وی تصریح کرد:  با توجه به شرایط مالی شرکت مترو تهران باید تصمیم جدی برای تامین منابع مالی در این زمینه گرفته شود که در غیر این صورت در آینده با مشکل روبرو خواهیم بود.

حبیب زاده با اشاره به  میزان بدهی ‌های دولت به شهرداری تهران در بخش مترو، گفت: در این زمینه اختلاف نظر بین دولت و شهرداری وجود دارد به طوریکه دولت رقم بدهی عنوان شده از سوی شهرداری را رد کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: در همین زمینه شهردار تهران کمیته‌ای را برای بررسی بدهی‌های دولت و شهرداری تشکیل داده است تا این کمیته‌ میزان دقیق بدهی‌ها را بر آورد کند.

وی ادامه داد: بعد از مشخص شدن دقیق بدهی‌ها باید تدبیری برای پرداخت بدهی‌ها پیش بینی شود.

حبیب زاده در پاسخ به این پرسش که چه زمانی میزان بدهی‌ها دولت مشخص و پرداخت خواهد شد، افزود: در این زمینه نمی‌توان زمان مشخص کرد اما به نظر می‌رسد در این دوره از مدیریت شهری مشکلات نسبت به گذشته کمتر باشد.

نظر شما