شناسهٔ خبر: 140387 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

احمدی در نطق میان دستور

آقای رئیس جمهور! معلمان را دریابید

قاسم احمدی لاشکی431 نماینده مردم چالوس در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت:آقای رئیس جمهور معلمان را دریابید و به بودجه آموزش و پرورش توجه جدی کنید.

به گزارش «نماینده» قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم چالوس در مجلس شورای اسلامی امروز(یکشنبه 2 مهر) در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس، با اشاره به حضور رئیس جمهور در سازمان ملل، خطاب به روحانی اظهار داشت: از سخنان سنجیده و اثرگذار شما در سازمان ملل و موضع محکم و همراه با بیان پیام‌های صلح و دوستی و در عین حال کوبنده و مقتدرانه تشکر می‌کنم.

وی افزود: سخنان شما در سازمان ملل پاسخی مناسب در قبال سخنان کم ارزش ترامپ تاجر و ضد برجام بود؛ ترامپی که هنوز نمی‌داند که سازمان ملل مکانی برای دیپلمات‌ها و ارائه دیدگاه‌ها به زبان دیپلماسی، نرم و برای آرامش و صلح جهانی است. او حتی به جایگاه این سازمن هم احترام نگذاشت و با زبان تهدید و زور مشق شبی را که با نتانیاهو تنظیم کرده بود را قرائت کرد.

نماینده مردم چالوس در مجلس در بخش دیگری از نطق خود با اشاره به حضور و سخنان رئیس جمهور در یکی از مدارس تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: آقای رئیس‌جمهور شما در سخنان خود به مسائل مهم و مشکلات آموزش و پرورش نپرداختید. سقوط آموزش و پرورش سقوط یک ملت است نادیده گرفتن معلم به عنوان رکن اصلی تعلیم و تربیت سقوط یک کشور است.

احمدی‌لاشکی تصریح کرد: آقای رئیس‌جمهور معلمان را دریابید، معوقات معلمان را بپردازید و  به بودجه آموزش و پرورش توجه جدی کنید.

نماینده مردم چالوس در مجلس در پایان نطق خود خطاب به جبار کوچکی‌نژاد رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان و محمد مهدی زاهدی، گفت: کار تحقیق و تفحص این هیئت به درازا کشیده است و یک میلیون معلم نگران و منتظر نتیجه تفحص شما هستند تا بدانند چه بلایی بر سر صندوق و بانک سرمایه آمده است، لطفا درنگ نکنید و نتیجه تفحص را به معلمان و مردم اعلام کنید.

نظر شما