شناسهٔ خبر: 140363 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق

«فرانسه گَردی» اعضای فراکسیون امید و بی توجهی به مشکلات مردم

فراکسیون امید در موعد تعطیلی خانه ملت در شرایطی که هنوز دو وزارتخانه وزرای خود را نمی‌شناسند، سفری از سوی چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی-] اعضای لیست امید [در شبکه‌های مجازی واکنش برانگیز شده است.

به گزارش «نماینده»، روزنامه آفتاب یزد در گزارشی با عنوان «چرا رفتیم فرانسه!» نوشت: «در موعد تعطیلی خانه ملت در شرایطی که هنوز دو وزارتخانه وزرای خود را نمی‌شناسند، سفری از سوی چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی-] اعضای لیست امید [در شبکه‌های مجازی واکنش برانگیز شده است. انتشار تصاویر نمایندگان مجلس در سفر دو روزه به فرانسه، واکنش‌های مجازی طنزگونه یا حتی جدی را تشدید کرد...آنچه که در فضای مجازی دستمایه واکنش‌های کاربران شده بود، انتشار تصاویر نمایندگان در بازدید از موزه لوور پاریس بود.

به طور کل این سؤال میان کنشگران مجازی درگرفت که با توجه به مشکلات داخل کشور و اخباری که درخصوص بعضی از معضلات اقتصادی و اجتماعی به گوش می‌رسد، آیا هزینه کرد برای چنین سفری می‌تواند از اولویت‌های اصلی با توجه به وقفه طولانی مدت در کار مجلس شورای اسلامی باشد یا خیر...بهتر است مشخص شود که نتیجه این رایزنی‌های فرهنگی چه بوده است و یادداشت‌های تفاهم و همکاری امضا شده میان طرفین چه دستاوردی به ارمغان خواهد آورد و به طور مشخص نتیجه این سفر چه خروجی ملموسی خواهد داشت؛ پرسشی که به قوت خود باقی است و شفاف سازی بیشتری را مطالبه می‌کند».

گفتنی است لیست امید در انتخابات مجلس دهم و همچنین لیست امید در انتخابات شورای شهر پنجم تاکنون حواشی بسیاری داشته است... «سلفی حقارت»، «افشاگری الهه کولایی درباره لیست رانتی امید در انتخابات مجلس»، «افشاگری فاطمه دانشور درخصوص لیست رانتی امید در شورای شهر پنجم»، «افشاگری درخصوص ویترینی بودن حضور یک زن در میان کاندیداهای اصلاح طلبان برای شهرداری تهران»، «اظهارات متعدد درباره زد و بند سیاسی در بستن لیست امید» و...بخشی از نتایج «تَکرار امید»! توسط سران اصلاحات است.

نظر شما