شناسهٔ خبر: 140333 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

کاهش۱۰درصدی ترافیک اول مهر نسبت به سال گذشته/اثر شناورشدن ساعت‌ها

نجفی شهردار تهران از کاهش ۱۱ درصدی ترافیک اول مهر امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: شناور شدن ساعت اداری اثر خود را بر روی بار ترافیکی گذاشته است.

به گزارش «نماینده» محمدعلی نجفی در حاشیه بازدید از مرکز ستاد استقبال از مهر مستقر در معاونت حمل و نقل و ترافیک در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهرداری در کنار سایر ارگان ها مسئولیت ترافیک شهر را بر عهده دارد و برای همین از چند ماه گذشته برای کاهش و کنترل بار ترافیکی اول مهر برنامه ریزی کرده است، افزود: خوشبختانه با ابتکارات انجام شده بار ترافیکی شهر سبک است و در تمام خطوط، مراقبت های لازم برای برطرف کردن گره های ترافیکی انجام می شود.

وی ادامه داد: شرکت اتوبوسرانی امسال برای کاهش بار ترافیکی سرویس خاص مدرسه در دو منطقه ۴ و ۸ ایجاد کرده است.

وی با اشاره به شناور شدن ساعات اداری در دو هفته اول مهر ماه گفت: خوشخبتانه شناور شدن ساعت اداری اثر خود را بر روی بار ترافیکی گذاشته است و ورودی های غرب به تهران شاهد بار ترافیکی کمتری هستیم.

نجفی با اشاره به حضور پلیس راهور در سطح شهر تهران گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده نیروی انتظامی در تمام نقاط تهران مستقر است تا مشکلات ترافیکی و نقص فنی را به سرعت برطرف کند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار بار ترافیکی اول مهر ماه امسال نسبت به سال۹۵ حدود ۱۰ درصد کاهش داشته است.

نجفی با تشکر از شهروندان تهرانی تاکید کرد: همکاری شهروندان در کاهش بار ترافیکی به خوبی قابل مشاهده است و امیدواریم همین مشارکت ادامه داشته باشد.

شهردار تهران با بیان اینکه با آغاز سال تحصیلی جدید ۱۶ درصد بر بار ترافیکی شهر تهران اضافه می شود، گفت: اقدامات و برنامه ریزی های لازم تا عادی شدن وضعیت ادامه خواهد داشت و پیش بینی می کنیم طی دو هفته آینده وضعیت ترافیکی به حالت عادی بازگردد.

نظر شما