شناسهٔ خبر: 140265 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

تغییراستانداران با هدف اجرای برنامه‌های دولت و ایجاد هماهنگی بیشتر در استان‌ها انجام می‌شود

رحمانی فضلی2 وزیر کشور با بیان اینکه عملکرد استانداران مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، گفت: جابجایی استانداران با هدف اجرای برنامه‌های دولت و ایجاد هماهنگی بیشتر در استان‌ها انجام می‌گیرد.

به گزارش «نماینده»، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در بدو ورود به استان هرمزگان و در محل فرودگاه شهر بندرعباس با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ارزیابی که از عملکرد استانداران داریم و بر اساس درخواست هایی که تعدادی از استانداران داشته اند که تمایل دارند در استان‌ها و دستگاه‌های دیگری خدمت کنند امر جابجایی و تغییرات در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: در تغییرات استانداران اجرای برنامه‌های دولت، ایجاد هماهنگی بین همه مسئولان استان و تعامل سازنده و مثبت در جهت بهره مندی حداکثری از ظرفیت استان‌ها مدنظر است.

وزیر کشور با بیان اینکه استان هرمزگان دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید از آن بیشتر استفاده شود، گفت: استاندار جدید هرمزگان آقای همتی دارای تجربه بسیاری هستند و با توجه به اندوخته‌ای که در دوره استانداری قبلی داشتند امیدوارم بتوانند با ترکیبی از تجربیات گذشته و بهره مندی ازظرفیت‌های این استان شاهد ارائه خدمات بهتری به مردم خوب این استان باشیم.

نظر شما