شناسهٔ خبر: 140175 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

بدهی دولت به شورای عالی استان‌ها همچنان پابرجاست

چمران.jpg رئیس شورای عالی استان ها با اشاره به اینکه دولت به میزان چند ماه از بودجه شورای عالی استان ها را پرداخت نکرده است، گفت: در حال رایزنی با مسئولان مربوطه هستیم تا صورت مالی شورای عالی استان‌ها را تهیه و به شورای بعدی تحویل دهیم.

به گزارش «نماینده» مهدی چمران در خصوص اجرای کارهای اداری و همچنین مصوبات شورای عالی استان‌ها، اظهار کرد: پس از برگزاری آخرین جلسه شورای عالی استان‌ها با حضور اعضاء در ساختمان مجلس قدیم تاکید شد که دیگر جلسه‌ای تا دوره جدید برگزار نخواهد شد.

وی تصریح کرد: البته در هفته‌های گذشته جلسات غیر رسمی و البته پیگیری مسائل روز با حضور برخی از اعضاء شورای عالی استان برگزار شده است.

چمران بیان کرد: هم اکنون کارهای اجرایی و اداری شورای عالی استان‌ها در حال انجام است ضمن اینکه پیگیر طرح ها و لوایح باقی مانده در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی هستیم.

رئیس شورای عالی استان ها ادامه داد: یکی از مواردی که اهمیت ویژه دارد موضوع درآمدهای پایدار شهرداری‌ها است که در این ایام در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: دوره جدید شورای عالی استان‌ها پس از فرایند معرفی اعضاء به شورای شهرستان و استان مشخص خواهد شد که در البته در این زمینه وزارت کشور اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

چمران همچنین به تعداد طرح های ارائه شده از سوی شورای عالی استان ها در مجلس اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۱۷  طرح در کمیسیون های مجلس داریم که باید در دستور کار نمایندگاه قرار بگیرد.

رئیس شورای عالی استان ها گفت:دولت به میزان چند ماه از بودجه شورای عالی استان ها را پرداخت نکرده است و در حال رایزنی با مسئولان مربوطه هستیم تا صورت مالی شورای عالی استان‌ها را تهیه و به شورای بعدی تحویل دهیم.

نظر شما