شناسهٔ خبر: 140102 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سروری مطرح کرد؛

همایش فصلی جمعیت رهپویان برگزار می‌شود/ دولت هنوز از رقابت انتخاباتی خارج نشده است

پرویز سروری/2 دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی از برگزاری همایش فصلی و نشست خبری تشکل متبوعش خبر داد و گفت: برگزاری همایش فصلی در دستور کار جمعیت رهپویان قرار دارد و از مسائل اولویت‌دار ماست.

به گزارش «نماینده»، پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، از برگزاری همایش فصلی تشکل متبوعش خبر داد و اظهار داشت: برگزاری همایش فصلی در دستور کار جمعیت رهپویان قرار دارد و از مسائل اولویت‌دار ماست؛ البته کنگره جمعیت هر دوسال یکبار است که به تازگی برگزار شد.

سروری با اشاره به زمان برگزاری نشست خبری تصریح کرد:‌ قرار است هیأت اجرایی رهپویان در این باره تصمیم‌گیری کند اما نهایتا تا آخر شهریور ماه این نشست برگزار می‌شود.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به عملکرد دولت دوازدهم و هماهنگی آن با مجلس، گفت: دولت دوازدهم در آغاز کار قرار دارد و قرار است ۴ سال اداره کشور را بر عهده داشته باشد، این مسیر نیازمند این است که دولت خود را از تراز احزاب سیاسی خارج کند و در غیر این صورت دچار چالش‌های جدی خواهد شد که نتیجه آن چیزی جز اتلاف منابع ملی نخواهد بود.

وی بابیان اینکه هنوز احساس می‌شود که دولت از رقابت انتخاباتی خارج نشده و افراد تندرو درصدد هستند دولت را در تنش سیاسی قرار دهند، خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر شاهد اختلاف اصلاح‌طلبان و دولت هستیم و این مسئله توجه دولت را از مشکلات مردم به حاشیه‌های سیاسی جلب می‌کند که این امر نگران‌کننده است.

سروری ادامه داد: درحالی‌که ما نزدیک به آغاز فصل تحصیلی هستیم اما هنوز وزیر مربوط به وزارت علوم معرفی نشده و سؤال ما این است که چرا دولت این‌همه دراین‌باره تعلل می‌کند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی یادآور شد: این موضوع نشان می‌دهد دولت دوازدهم زیر فشار جریانات سیاسی است که به دنبال سهم‌خواهی هستند و می‌توانند دولت را به حاشیه ببرند.  

نظر شما