شناسهٔ خبر: 139840 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: سدنا نیوز

تصمیم گیری برای ارگان رسمی شهرداری تهران در حلقه سه نفره تکنوکرات‌ها

تکنوکرات ها شورای پنجم در حالی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد که در بیرون شورا، حلقه سه نفره تکنوکرات ها برای ارگان رسمی شهرداری تهران (روزنامه همشهری) در حال تصمیم‌گیری هستند.

به گزارش «نماینده»، پس از برگزاری مراسم تحلیف، محسن هاشمی رفسنجانی با ۲۰ رأی موافق و یک رأی سفید، به عنوان رئیس شورای شهر پنجم انتخاب شد.

 
انتخاب شهردار تهران دستور دیگر اولین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفت؛ با رأی 21 عضو اصلاح‌طلب، محمدعلی نجفی رسماً جایگزین محمدباقر قالیباف "شهردار تهران" شد.
 
شورای پنجم در حالی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد که در بیرون شورا، حلقه سه نفره تکنوکرات ها برای ارگان رسمی شهرداری تهران (روزنامه همشهری) در حال تصمیم‌گیری هستند.
 
سدنا نیوز مطلع شده، قبل از مراسم تحلیف اعضای شورای پنجم پایتخت، حلقه سه نفره حزب کارگزاران سازندگی برای تعیین مدیرمسئول و سردبیر روزنامه همشهری جلسات خود را آغاز کردند.
 
در این جلسه غلامحسین کرباسچی"دبیرکل کارگزاران و شهردار اسبق تهران"، محمد عطریانفر"عضو کمیته سیاسی حزب" و محسن هاشمی"رئیس شورای شهر و رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران" نظرات و پیشنهادهای خود را در قبال تیم رسانه‌ای همشهری و سیاست‌هایی که ارگان رسمی شهرداری تهران در دوره جدید باید اعمال کند بحث و بررسی کردند.
 

  • قوچانی سردبیر روزنامه همشهری

شنیده‌شده قرار است محمد قوچانی که هم‌اکنون سردبیر گروه رسانه‌ای هم میهن است به روزنامه همشهری منتقل شود و سردبیری این رسانه را بر عهده گیرد.
 
هنوز درباره مدیرمسئول این روزنامه تصمیمی اتخاذ نشده البته خبر می‌رسد در دوره جدید شهرداری تهران، تیمی به‌عنوان "اتاق مشاوران" به مسئولان روزنامه همشهری مشورت می‌دهند.

نظر شما