شناسهٔ خبر: 139827 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

گودرزی خبر داد

بازدید از سایت‌های هسته‌ای برای تدوین گزارش ۶ ماهه سوم از نحوه اجرای برجام

مسعود گودرزی عضو کمیته هسته‌ای مجلس از بازدید اعضای این کارگروه از تأسیسات هسته‌ای کرج در هفته آینده خبر داد.

به گزارش «نماینده» مسعود گودرزی عضو کارگروه هسته‌ای کمیسیون امنیت‌ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تدوین گزارش ۶ ماهه سوم از نحوه اجرای برجام در این کمیته، اظهار داشت: برای تدوین این گزارش اعضای کارگروه هسته‌ای بازدیدهایی را از مراکز هسته‌ای و همچنین دیدارهایی را با مسئولان مراکز مربوطه انجام می‌دهند.

وی افزود: در همین راستا احتمال دارد اعضای کارگروه کمیته هسته‌ای مجلس در هفته آینده بازدیدی از تأسیسات هسته‌ای کرج انجام دهند.

عضو کمیته هسته‌ای مجلس با اشاره به برنامه‌های آتی کارگروه هسته‌ای مجلس، گفت: بازدید از تأسیسات هسته‌ای فردو، نطنز، یوسی‌اف اصفهان و ساغند یزد و همچنین مخازن بندرعباس نیز در ماه‌های آینده در دستور کار این کارگروه قرار دارد.

گودرزی درباره اهداف بازدید اعضای کارگروه هسته‌ای از مراکز هسته‌ای، تصریح کرد: این بازدیدها برای ارزیابی گزارش‌هایی که هر سه ماه وزارت خارجه به کمیسیون امنیت ملی ارائه می‌دهد و همچنین برای تدوین گزارش ۶ ماهه سوم کمیسیون امنیت‌ملی از نحوه اجرای برجام انجام می‌شود.

عضو کارگروه هسته‌ای مجلس تصریح کرد: همچنین اعضای کارگروه هسته‌ای مجلس از بازدیدهای خود گزارشاتی را تدوین کرده و در اختیار اعضای کمیسیون امنیت ملی قرار می‌دهند.

نظر شما