شناسهٔ خبر: 139691 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

نماینده اصلاح طلب از نقاط مثبت رحمانی فضلی گفت

اولاد قبا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری منظم و پرشور انتخابات در سال‌های اخیر از جمله نقاط قوت کارنامه رحمانی‌فضلی در وزارت کشور بوده است.

به گزارش «نماینده»، فریده اولادقباد نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز مجلس و در موافقت با عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر پیشنهادی کشور با بیان اینکه وزارت کشور حافظ نظم و امنیت و مسئول سیاست عمومی و هماهنگ‌کننده دستگاه‌های استانی و شهرستانی است، اظهار داشت: بر این اساس فعالیت‌های این وزارتخانه از تنوع و حساسیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: آقای رحمانی‌فضلی دارای نگرش سیستمی در تحلیل مسائل و پدیده‌هاست و ابعاد اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مسائل را مورد توجه قرار می‌دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای رحمانی‌فضلی کلیت نظام سیاسی را بر سلایق فردی و سیاسی ترجیح می‌دهد و در تمام مسئولیت‌ها در صدا و سیما، شورای عالی امنیت ملی و دیوان و محاسبات و وزارت کشور اعتقاد داشته است که باید بر اساس سیاست توسعه‌محور قدم برداشته شود.

اولادقباد با اشاره به برگزاری منظم و پرشور انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری دوازدهم، شوراهای پنجم و خبرگان رهبری عنوان کرد: اینها از نقاط قوت آقای رحمانی‌فضلی در مدیریت وزارت کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: زمانی افراد برای دریافت مجوز حزب باید مدت‌های طولانی منتظر می‌ماندند، اما فراهم‌سازی زمینه تشکیل ۵۴ حزب و برگزاری میانگین ۳۰ کنگره احزاب سیاسی در سراسر کشور از جمله فعالیت‌های رحمانی‌فضلی بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، انتصاب مدیران استانی و مدیران کل ستادی از میان اقلیت‌های مذهبی را از دیگر فعالیت‌های مثبت رحمانی‌فضلی خواند و گفت: انتظار داریم شاهد ارتقای پست‌های مدیریتی زنان در سطح کشور از جمله به عنوان استاندار باشیم.

نظر شما