شناسهٔ خبر: 139688 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

طلا روی سراشیبی کاهش قیمت/ارزانی بی‌سابقه سکه در بازار+نمودار قیمت

طلا با بررسی قیمت طلا ۱۸ عیار، سکه بهار آزادی و سکه امامی دریافتیم قیمت این کالاهای سرمایه‌ای طی هفته گذشته کاهش قیمت قابل توجهی داشته است.

به گزارش «نماینده» هر گرم طلا ۱۸ عیار هفته گذشته را با قیمت ۱۱۹ هزار و ۴۶ تومان آغاز کرد، در دومین روز از هفته با افزایش قیمت به رقم ۱۱۹ هزار و ۱۷۳ تومان رسید و سپس با روند نزولی به کار خود ادامه داد تا جایی که در اواسط هفته به رقم ۱۱۷ هزار و ۸۱۱ تومان نیز رسید. طلا پس از آن مجددا با روند افزایشی، هفته را با قیمت ۱۱۸ هزار و ۴۵۷ تومان به پایان رساند.

روند تغییرات قیمت

قیمت سکه بهار آزادی در ابتدا هفته در رقم یک میلیون و ۱۹۲ هزار تومان معامله شد، این سکه در طول هفته با روند نزولی به کار خود ادامه داد تا جایی که مبلغ یک میلیون و ۱۷۹ هزار تومان را تجربه کرد و در نهایت در آخرین روز هفته گذشته با افزایش جزئی در رقم یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان به کار خود پایان داد. سکه بهار آزادی در طول هفته گذشته کاهش قیمت ۱۲ هزار تومانی داشت.

روند تغییرات قیمت

قیمت سکه طرح امامی در ابتدا هفته رقم یک میلیون و ۲۲۳ هزار و ۵۵۰ تومان بود. تغییرات قیمت این سکه نیز همانند تغییرات قیمت طلا ۱۸ عیار و سکه بهار آزادی در هفته گذشته نزولی گزارش شده است، به گونه ای که در طول هفته کاهش قیمت ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومانی را برای خود به ثبت رساند. سکه طرح امامی در پایان هفته با رقم یک میلیون و ۲۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان به کار خود پایان داد.

روند تغییرات قیمت

نظر شما