شناسهٔ خبر: 139684 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نامه سردار دهقان به نمایندگان مجلس

حسین دهقان.jpg وزیر دفاع در نامه‌ای تاکید کرد: همراهی و حمایت رئیس، هیأت رئیسه و نمایندگان مجلس از عوامل تحقق ارتقاء توان موشکی و پیشبرد سایر برنامه های دفاعی در عرصه‌های داخلی و خارجی و نیز کمک به جبهه مقاومت و ... در این دوره وزارت دفاع است.

به گزارش «نماینده»، به دنبال نامه قدردانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از خدمات، مدیریت و عملکرد موفق سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار دهقان در نامه‌ای از حمایت و قدریانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

در این نامه خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمده است: با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام، نامه محبت آمیز قاطبه نمایندگان محترم ملت رشید ایران اسلامی در قدرشناسی از عملکرد این دوره مسئولیت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را سپاس و ارج می نهم.

دستاوردهایی که مورد توجه شما نمایندگان معزز قرار گرفته است برحسب تکلیف اعتقادی، انقلابی و قانونی و در ادامه رسالت سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسداری از انقلاب تحت ولایت مقام معظم رهبری و تلاش جهادی همسنگران و همکارانم در وزارت دفاع حاصل گردید که امیدوارم در ادای دین به امام راحل (ره) و شهیدان والامقام و ایثارگران و نیز همرزمان عزیزم در نیروهای مسلح با رضایت امام عصر(عج) مقبول حضرت احدیت باشد.

همراهی و حمایت رئیس، هیأت رئیسه و نمایندگان گرامی دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی توأم با تعامل مؤثر درجریان رأی اعتماد قاطع به اینجانب و در فرایندهای تصویب قوانین و پشتیبانی از برنامه تقدیمی ۴ سال قبل و بویژه تقویت جهشی اعتبارات بنیه دفاعی و ارتقاء توان موشکی و پیشبرد سایر برنامه های دفاعی در عرصه‌های داخلی و خارجی و نیز کمک به جبهه مقاومت و ده‌ها اقدام مهم ملّی و فراملّی، از عوامل تحقق کارنامه آشکار و پنهان این دوره وزارت دفاع است که وظیفه می‌دانم قدرشناسی خود و سایر همکارانم را ابراز دارم.
امیدوارم همکار ارجمندم امیر سرتیپ حاتمی که در مسئولیت جانشینی وزیر، در جریان امور و اقدامات مشارکت داشته اند، با اعتماد ارزشمند و استمرار حمایت شما نمایندگان گرامی، دراجرای برنامه ۴ سال آینده وزارت دفاع که در پیوستگی با اهداف و راهبردهای تکمیلی ۴ سال گذشته تدوین گردیده، در سنگر مدیریت عالی وزارتخانه مشمول عنایات الهی شوند.
خداوند متعال را شاکرم که حیات ما را در دوره انقلاب و عرصه های جهاد و ایثار و خدمتگزاری تحت حاکمیت الهی بر پایه مردم سالاری دینی قرار داد و آرزومندم با دعای خیر شما، تا آخرین لحظه عمرم و با همه وجودم تلاش برای تحقق آرمان ها و ارزش ها و اهداف نظام اسلامی و در نهایت نیل به فیض عظیم شهادت نصیبم گردد.

نظر شما