شناسهٔ خبر: 139663 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مقدسی در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت:

آقای روحانی! انحرافی از اقتصاد مقاومتی ببینیم از وزرایتان مطالبه می‌کنیم

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: شریعتمداری به استفاده از جوانان خلاق در سطوح مختلف مدیریتی اعتقاد دارد.

به گزارش «نماینده» سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک در جلسه علنی امروز (شنبه 28 مرداد) در جریان بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: آقای شریعتمداری با تجربیات بالایی که دارید و با تلاشی که خود را به اثبات رسانده می‌تواند بر مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت فائق آید و همین تجربیات وی عاملی است که بنده از وی دفاع می‌کنم.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی صنعت و معدن اعتقاد راسخ به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و تقویت شرکت‌های صادرات محور دارد اظهار داشت: اعتقاد به اقتصاد دریامحور و استفاده از ظرفیت‌های دریا و همچنین توجه به اشتغال روستاها و صنایع روستایی و نیز مبارزه با قاچاق کالا و افزایش نرخ رشد ارزش افزوده در بخش صنعت از مهمترین برنامه‌های آقای شریعتمداری است.

مقدسی اضافه کرد: شریعتمداری به حوزه صنعت و معدن توجه ویژه دارد که این باعث دلگرمی ما شده است.

وی همچنین یکی دیگر از برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را جوانگرایی و استفاده از جوانان خلاق در این حوزه عنوان کرد و افزود: آقای شریعتمداری به استفاده از مدیران شایسته در سطوح مختلف مدیریتی اعتقاد دارد.

وی ادامه داد: آقای شریعتمداری تنها وزیری است که اهداف کمی در برنامه‌هایش دیده می‌شود. نمایندگان مجلس خواستار تحول اقتصادی در حوزه صنعت، معدن هستند و از آقای شریعتمداری آن را می‌خواهند.

مقدسی خطاب به حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور اظهار داشت: آقای روحانی! ما در انتخابات از شما دفاع کردیم و تلاش می‌کنیم که مشکلات و موانع برطرف شود اما همانطور که دفاع کردیم برنامه ششم و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را از وزرای شما می‌خواهیم و اگر انحرافی در این حوزه‌ها باشد آنها را از وزرا مطالبه می‌کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کمیسیون صنایع مجلس متفق‌القول حامی آقای شریعتمداری است، اما خواهان رفع مشکلات برخی از صنایع نظیر واگن پارس و آذراب اراک هستیم.

نظر شما