شناسهٔ خبر: 139660 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ابراهیمی در موافقت با وزیر پیشنهاد صنعت:

شریعتمداری مورد تائید اصناف و اتحادیه‌هاست

شریعتمداری نماینده شازند در مجلس وزیر پیشنهادی صنعت را مورد تائید اصناف و اتحادیه‌ها خواند و گفت: شریعتمداری ارتباط خوبی با مقامات نظام دارد.

به گزارش «نماینده» علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (شنبه ۲۸ مرداد) و در موافقت با محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی صنعت،‌ معدن و تجارت با اشاره به اینکه خدمات و سوابق اجرایی این وزیر پیشنهادی بر کسی پوشیده نیست به برشماری برخی از آنها پرداخت و گفت: از جمله دلایل موافقت من با آقای شریعتمداری خصوصیات اخلاقی و عملکردی ایشان است.

وی با اشاره به اینکه شریعتمداری ارتباط خوبی با نهادهای گوناگون و مقام‌های نظام دارد از وی به عنوان فردی باتجربه و آشنا به مسائل بازرگانی و اقتصادی نام برد و گفت: ایشان می‌تواند در راستای اقتصاد مقاومتی موفق باشد.

ابراهیمی درک والای شریعتمداری از حوزه کاری صنعت، معدن وتجارت را یادآور شد و با اشاره به اینکه این وزیر پیشنهادی مورد تائید اصناف و اتحادیه‌هاست، گفت: آقای شریعتمداری در رقابت‌پذیری و کیفی‌سازی به حوزه‌های صنعت و بازرگانی باور دارد.

وی با ذکر اینکه شریعتمداری در بسیاری از طرح‌های کلان اجرایی کشور نقش داشته است و در حوزه تخصصی وی خبره است، افزود: ایشان به واسطه ارتباط مستقیم با ایرانیان خارج از کشور زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خارجی به کشور شده است.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی از تاکید وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت بر کاهش سهم دولت در اقتصاد، تلاش برای ارزش افزوده بیشتر و پیگیری جدی ایران برای الحاق به سازمان تجارت جهانی به عنوان برخی رئوس برنامه‌های شریعتمداری نام برد و گفت: ۷۰ درصد از برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با برنامه‌های بالادستی منطبق و ۳۰ درصد دیگر همسو هستند.

نظر شما