شناسهٔ خبر: 139645 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

محبی‌نیا در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی:

«آخوندی» حبس شبکه ریلی را شکست/ وزیر شجاع می‌خواهیم

محبی نیا نماینده میاندوآب در مجلس با بیان اینکه ما وزیری می‌خواهیم که شجاعت داشته باشد، گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی حبس شبکه ریلی را شکست و این یکی از اقدامات اساسی و استراتژیک وی است.

به گزارش «نماینده» جهانبخش محبی‌نیا نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (شنبه پارلمان) در سخنانی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اظهار داشت: متأسفانه ما به دنبال توسعه نیستیم بلکه توسعه طلبیم این گونه نیست که وقتی می‌گوییم هدف ما گسترش بخش ریلی کشور است، همه مسئولان متوجه این هدف باشند و در راستای این هدف اقدام کنند.

وی افزود: ما وزیری می‌خواهیم که شجاعت داشته باشد، سطح تصمیم‌گیری ما هنوز در هیجان و احساس متوقف است و شیپور به خاطر خدا نواخته نمی‌شوند.

نماینده میاندوآب در مجلس، تصریح کرد: اگر فراکسیون امید به خاطر اصلاح‌طلبی به یک وزیر رأی دهد، شیپور به خاطر خدا نواخته نشده و ما هم اگر در فراکسیون ولایی به وزیری که به درد کشور می‌خورد، رأی ندهیم باید پاسخگو باشیم.

محبی‌نیا تأکید کرد: جدای از حمل‌ونقل، آقای آخوندی برای تصمیماتی که در هیأت دولت گرفته می‌شود نیز از خودش کارایی دارد، یکی از اقدامات اساسی و استراتژیک آقای آخوندی، شکستن حبس شبکه ریلی است که در برنامه ششم توسعه هم به آن اشاره شده، آقای آخوندی نمی‌خواهد شبکه ریلی کشور فقط در مرزها محفوظ شود. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال ۸۴ میزان تلفات جاده‌ای ۲۷ هزار نفر بود اما این رقم در سال ۹۵ به ۱۵ هزار و ۹۰۰ نفر کاهش یافته است. 

نظر شما