شناسهٔ خبر: 139585 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

رئیس سازمان حج و زیارت:

مردم به شایعات در خصوص فوت زائران توجه نکنند/ حجاج در سلامتند

محمدی رئیس سازمان حج و زیارت از سلامت زائران ایرانی حاضر در عربستان خبر داد و با توجه به نشر برخی اخبار در خصوص فوت ۳۰ زائر در شبکه های مجازی، از هموطنان خواست به اینگونه مطالب اطمینان نکنند.

به گزارش «نماینده» به نقل از روابط عمومی ستاد مدینه منوره ریاست سازمان حج و زیارت باتفاق مسئولین بخش های مختلف ستاد  عملیاتی حج سالجاری، امروز سه شنبه ۲۴ مردادماه در مسجد شجره حضور پیدا کرد تا از نزدیک بر روند ارائه خدمات به زائرین ایرانی بازدید بعمل آورد.

آنچه در این بازدید ها ملموس بود قدردانی زائرین ایرانی از بازگشایی حج و در ادامه ابراز رضایتمندی از خدمات ارائه شده به ایشان از ابتدای سفر  تا کنون بود؛ که پاسخ ریاست سازمان حج و زیارت نیز متقابلا ، قدردانی از زائرین بود که با ثبت نام در کاروان های حج امسال بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت را در رسیدن به این هدف عظیم و برپائی شعائر دین یاری دادند و توطئه دشمنان را خنثی نمودند. 

ریاست سازمان حج و زیارت  باتفاق روسای ستاد های مکه و مدینه ، مدیرکل حراست و سرپرست روابط عمومی سازمان از اتوبوس های مورد استفاده برای زائرین نیز  بازدید کرد و از مسئولین مربوطه که نهایت تلاش را برای به خدمت گیری بهترین اتوبوس ها برای زائرین ایرانی داشته اند قدردانی نمود.

لازم بذکر است انتقال۴۳۲۰۰ زائر ایرانی در حج سالجاری از مدینه منوره به مکه مکرمه توسط چهار شرکت مهم نقل بین شهری صورت می پذیرد که جزو بهترین شرکت های حمل  ونقل بین شهری عربستان هستند و اتوبوس های مورد استفاده در حج سالجاری از کیفیت خوبی برخوردار است که در گفتگوی با زائرین نیز این مورد اذعان شد.

محمدی در پایان این بازدید از وضعیت سلامت زائران ایرانی حاضر در عربستان خبر داد و با توجه به نشر برخی اخبار نگران کننده در خصوص فوت ۳۰ زائر در روز جاری در شبکه های مجازی از هموطنان عزیز خواست تا به اینگونه مطالب اطمینان نکنند و  اخبار حج ۹۶ را از کانال رسمی  پایگاه خبری سازمان حج و زیارت دنبال کنند.

نظر شما