شناسهٔ خبر: 139578 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

بطحایی در صندوق ذخیره فرهنگیان تخلفی انجام نداده است

کوچکی نژاد/1 نماینده مردم رشت گفت: در گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان هیچ گونه تخلفی از بطحایی و یا خانواده وی وجود ندارد.

به گزارش «نماینده»، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با سید محمد بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: از رئیس جمهور به خاطر معرفی وزیر متدین، اعتدال گرا و انقلابی در این مقطع حساس تشکر می کنم.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش حساس ترین وزارتخانه است و کوچکترین اشتباه و شتاب زدگی در این وزارتخانه خسارت جبران ناپذیری دارد.

کوچکی نژاد بنده وزرای آموزش و پرورش بعد از انقلاب را بررسی کردم تنها وزیری که همه عمر را در این وزارتخانه صرف کرده و تجارب خوبی آموخته آقای بطحایی است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی، بسیار کارآمد و با تجربه است، ادامه داد: با حضور چنین وزیری در وزارت آموزش و پرورش شاهد کمترین اشتباه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: آقای بطحایی در بخش های مختلفی همچون شورای عالی آموزش پرورش که سیاستهای کلی این وزارتخانه را تدوین می کند حضور داشته بنابراین به بسیاری از قوانین هم آشنایی دارد.

کوچکی نژاد تاکید کرد: برنامه پیشنهادی بطحایی جامع و کامل است امروز رئیس دولت قول داد که به اموزش و پرورش کمک کند مجلس هم در این زمینه کمیته ای تخصصی مرکب از کمیسیون های برنامه و بودجه، اموزش و اجتماعی تشکیل داده که با همکاری این وزیر با سابقه می توانیم بسیاری از معضلات فرهنگیان را حل کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه ما می دانیم که آموزش و پرورش مشکلات اساسی دارد ادامه داد: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بیش از همه از مشکلات این وزارتخانه آگاه است و تلاش می کند تا مسائل را حل کند.

وی تصریح کرد: آقای بطحایی در اوایل انقلاب مربی پرورشی بوده و به صورت دقیق از مسائل پرورشی این وزارتخانه آگاه است.

کوچکی نژاد بیان کرد: وزیر پیشنهادی از ضرورت آموزش قرآن در مدارس، ضرورت توجه به کانون های پرورشی و ورزش دانش آموزان اطلاع دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه کار بسیار جالبی در مورد تحقق اقتصاد آموزش و پرورش در برنامه وزیر پیشنهادی دیده می شود، اظهار داشت: متحول کردن اقتصاد آموزش و پرورش و ساماندهی نیروی انسانی یکی از دغدغه های همه نمایندگان و در برنامه وزیر پیشنهادی به این دغدغه پاسخ مناسب داده شده است.

وی اضافه کرد: گزارش های تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان آماده است و بعد از جلسه رای اعتماد به کمیسیون مربوطه ارائه می شود.

کوچکی نژاد افزود: هیچ گونه اثر و تخلفی از آقای بطحایی و یا خانواده وی در این گزارش وجود ندارد روز گذشته با کارشناسان خبره دیوان محاسبات جلسه داشتم گزارشها را گرفتم هیچ گونه تخلفی وجود نداشت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در بخش برنامه ریزی های آموزشی، کتب درسی و مواد آن و تغییر روش آموزشی مان در این برنامه وزیر پیشنهادی دیده شده است.

نظر شما