شناسهٔ خبر: 139537 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

حضور وزرای پیشنهادی دولت در حزب اعتدال و توسعه

اعتدال و توسعه به ابتکار کانون نمایندگان حزب اعتدال و توسعه، طی دو روز گذشته دو نشست مهم میان وزرای پیشنهادی و نمایندگان مجلس برگزار شد.

به گزارش «نماینده»، رمضانعلی سبحانی‌فر، رئیس کانون نمایندگان حزب اعتدال و توسعه در این‌باره گفت: طی دو شب پیاپی، از وزرای پیشنهادی رییس جمهور دعوت کردیم تا با حضور در کانون نمایندگان حزب، برنامه‌های خود را برای همکاران عزیزمان تشریح کرده تا آنان نیز در جریان دغدغه‌ها و انتظارات نمایندگان قرار گیرند.

وی با اشاره به این‌که در هر یک از جلسات مذکور نزدیک به یکصد نفر از نمایندگان مجلس حضور داشتند، بر حمایت قاطع کانون نمایندگان حزب اعتدال و توسعه از تمامی گزینه‌های معرفی شده توسط رییس جمهور تاکید کرد و گفت: ملت شریف ایران در ۲۹ اردیبهشت با رای به دکتر روحانی، حماسه‌ای عظیم و جهانی آفریدند. اکنون نوبت ما وکلای ملت است که در ادامه حماسه ملت، با رای قاطع به همه گزینه‌های معرفی شده، رای یکپارچه ملت به دکتر روحانی را دوباره تکرار کنیم.

این نماینده مجلس، فضای تعامل و همکاری میان مجلس دهم و دولت دوازدهم را بسیار مطلوب پیش‌بینی کرد و گفت: قطعا با همکاری و تعامل همه قوا می‌توانیم در جهت تحقق مطالبات ملت که در فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ نیز تبیین شد، گام برداریم و رای قاطع به همه وزرای پیشنهادی، نخستین گام عملی در این راستا خواهد بود.

لازم به ذکر است، کانون نمایندگان حزب اعتدال و توسعه، یکی از کانون‌های ۲۵گانه این حزب است. این کانون بیش از ۷۰ عضو دارد که داخل مجلس در قالب فراکسیون‌های سه‌گانه امید، ولایی و مستقلین فعالیت می‌کنند.

نظر شما