شناسهٔ خبر: 139527 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تلاش‌های تیم انتخاباتی ترامپ برای برگزاری نشست با مقام‌های روسی

ترامپ ایمیل‌های جدیدی که از کمپین انتخاباتی ترامپ به دست آمده نشان می‌دهد که یکی از اعضای تیم ترامپ بارها سعی کرده است تا نشست‌هایی را با مقام‌های روسی برگزار کند.

به گزارش «نماینده» به نقل از پایگاه خبری کنگره، ایمیل های جدیدی که توسط روزنامه واشنگتن پست از کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ به دست آمده، حاکی است که یکی از اعضای تیم ترامپ در موقعیت های مختلف تلاش کرده است تا نشست هایی را بین کمپین ترامپ و مقام های روسی ترتیب دهد.

ایمیل های دریافت شده توسط واشنگتن پست مربوط به جورج پاپادوپولوس طی ماه های مارس تا سپتامبر سال گذشته بوده است.

پاپادوپولوس در ماه آوریل به مدیر کمپین انتخاباتی ترامپ گفته بود که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خواستار میزبانی تیم انتخاباتی ترامپ در زمان مناسب است.

چندین نفر از مقام های ترامپ از جمله پل مانافورت رئیس کمپین انتخاباتی ترامپ نگرانی خود را نسبت به برگزاری چنین نشست هایی اعلام کرده بودند.

سایر مقام ها نیز نگرانی خود را نسبت به پیشنهادات مطرح شده از سوی پاپادوپولوس برای برگزاری نشست با مقام های روسی با "سام کلوویس" مقام ارشد تیم انتخاباتی ترامپ و دریاسالار چارلز کوبیک اعلام کرده اند.

پاپادوپولوس همچنین مذاکرات و رایزنی هایی را با شورای امور بین المللی روسیه داشته است تا مقدمات سفر ترامپ به مسکو را فراهم کند.

یک مقام شورای امور بین المللی روسیه تایید کرده است که مذاکراتی درباره روابط و گفتگوهای آمریکا و روسیه به طور غیر رسمی انجام شده است.

این ایمیل ها بخشی از ۲۰ هزار صفحه سند و مدرکی است که کمپین انتخاباتی ترامپ در اختیار کنگره آمریکا قرار داده است.

نظر شما