شناسهٔ خبر: 139518 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

اصلاح‌طلبان به‌جای سهم‌خواهی از دولت به‌فکر حل مشکلات مردم باشند

احمد سالک عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: منتظر هستیم از مباحث و برنامه‌های وزرا در روز رای گیری جویا شویم.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام احمد سالک، عضو شورای مرکزی نمایندگان ولایی، با اشاره به کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم اظهار داشت: در جمع بندی که از کابینه داشتم، آن را کابینه ای جامع و در عین حال دارای نواقصی در برخی بخش ها دیدم.

وی افزود: با این حال منتظر هستیم از مباحث و برنامه‌های وزرا در روز رای گیری جویا شویم.

سالک در پاسخ به این سوال که کابینه دولت دوازدهم مورد انتقاد و اعتراض بسیاری از چهره‌های اصلاح طلب قرار گرفته است، تصریح کرد: اگر اعتراض اصلاح طلبان به این دلیل است که معتقدند روحانی را بر سر کار آوردند و باید سهمی از آن‌ها در دولت شان به این طیف داده می‌شد و، چون این سهم داده نشده در حال حاضر نسبت به آن موضع گیری‌های تندی اتخاذ می‌کنند؛ باید بگوییم آقایان اصلاح طلب در این نوع حرکت‌ها تجدیدنظر کنند چرا که همواره مواضع مختلفی را از آن‌ها شاهد بوده ایم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی با تاکید بر لزوم پرهیز از سهم خواهی ها در دولت، یادآور شد: برادران اصلاح طلب ما باید به این موضوع بیندیشند که دولتی باید بر سر کار بیاید که بتواند راه های برون رفت از رکود اقتصادی را اجرایی و تضمین کند، دولت باید بتواند مشکلات معیشتی مردم را حل و فصل و مشکلات بیکاران به ویژه تحصیلکرده‌های بیکار را حل کند.

نظر شما