شناسهٔ خبر: 139486 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آزادیخواه مطرح کرد

حضور وزرای پیشنهادی اقتصاد و صنعت در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی/ نظر اعضای کمیسیون در مورد شریعتمداری مثبت بود

احد آزادیخواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزرای پیشنهادی اقتصاد و صنعت با حضور در کمیسیون فرهنگی گزارشی از برنامه‌های خود را ارائه کردند که نظر اعضای کمیسیون در مورد وزیر پیشنهادی صنعت مثبت بود.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: در جلسه امروز مسعود کرباسیان وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه امور اقتصادی و دارایی و همچنین محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی را از برنامه‌های خود ارائه کرده و به نقطه نظرات و سوالات نمایندگان نیز پاسخ گفتند.

وی افزود: در این جلسه وزیر پیشنهادی اقتصاد به نقطه نظرات و سوالات نمایندگان پیرامون توجه به اقتصاد مقاومتی، تیم اقتصادی دولت و نقش وزیر اقتصاد در این تیم و همچنین بحث حمایت از تولید و صادرات پاسخ داده و آنها را تأیید کرد و قول داد که حتماً تلاش خواهد کرد تا به ویژه در حوزه اقتصاد فرهنگی پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهارداشت: وزیر پیشنهادی صنعت نیز به سوالات نمایندگان پیرامون بحث مبارزه با قاچاق کالا، موضوع صادرات غیر نفتی و توجه به معادن پاسخ داد و صحبت‌ها و نکات مطرح شده توسط وی امیدوار کننده بود و امید است که وی بتواند رأی نمایندگان را برای تصدی وزارت صنعت کسب کند. 

آزادیخواه در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به توضیحات ارائه شده توسط محمد شریعتمداری نظر اعضای کمیسیون فرهنگی در مورد وی مثبت بود.

نظر شما