شناسهٔ خبر: 139438 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

انتظار داشتیم روحانی افراد قوی‌تری را برای مناصب اقتصادی دولت معرفی کند

هاشم زایی نماینده مردم تهران گفت: این کابینه نسبت به کابینه قبل قدری بهتر شده وگرنه قطعا کابینه مطلوب بنده هم به ویژه در بحث تیم اقتصادی نیست.

به گزارش «نماینده» عبدالرضا هاشم زایی، نماینده مردم تهران در مجلس، در ارزیابی خود نسبت به کابینه دولت دوازدهم به ویژه تیم اقتصادی آن اظهار داشت: این کابینه نسبت به کابینه قبل تغییراتی کرده، اما انتظار ما از تیم اقتصادی معرفی شده توسط دولت بیشتر بود.

وی افزود: اما به نظرم معدل کابینه دولت دوازدهم برای اکثریت مجلس قابل قبول بوده و رای می‌آورد.

هاشم زایی در پاسخ به این سوال که با توجه به گفته شما علت هجمه‌ها و اعتراضات برخی چهره‌های اصلاح طلب نسبت به کابینه پیشنهادی چیست؟ تصریح کرد: بنده با تمام شرایط موجود و محدودیت هایی که وجود دارد و با توجه به شناختی که از آقای روحانی دارم معتقدم که این کابینه نسبت به کابینه قبل قدری متفاوت یعنی بهتر شده است وگرنه قطعا کابینه مطلوب بنده هم به ویژه در بحث تیم اقتصادی نیست.

نماینده مردم تهران در پایان خاطرنشان کرد: بنده به شخصه به آقای کرباسیان رای می‌دهم چرا که قدرت لابی گری و روابط عمومی بالایی دارد و می‌تواند با دستگاه‌های مختلف تعامل داشته باشد. اما تعداد وزرای میدانی زیاد است و مشخص نیست بنده به همه ان‌ها رای بدهم.

نظر شما