شناسهٔ خبر: 139429 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز

برای تبلیغات در تلگرام به چه کسی مراجعه کنیم؟

تلگرام امروزه تبلیغات در تلگرام مفهوم جدیدی است که نقش بدیع و موثری در بازاریابی اینترنتی به خود اختصاص داده است.

به گزارش «نماینده»، بازاریابی در عصر جدید مفهوم جدیدتری پیدا کرده است و این تغییر را میتوان در سبک زندگی خود نیز یافت.

این روزها تلگرام به محبوب ترین شبکه اجتماعی در میان ایرانیان تبدیل شده است و بهترین بستر برای تبلیغات و اطلاع رسانی محسوب میشود چرا که بر خلاف تبلیغات سنتی در بیلبوردها و رسانه های صوتی و تصویری در تبلیغات تلگرامی لازم نیست که از کاربران انتظار داشته باشید تا پس دیدن تبلیغات، ادرس و یا شماره تلفن شما را به خاطر بسپارند تنها با یک کلیک ساده به صفحه مورد نظر شما هدایت خواهند شد.

نکته دیگری که برای بسیاری از کمپانی ها حائز اهمیت است ارزان تر بودن تبلیغات در تلگرام است.

هزینه تبلیغات تلویزیونی حتی برای کمپانی های ثروتمند نیز گزاف محسوب میشود. از سوی دیگر تلویزیون و تبلیغات چاپی تاثیرات گذشته را در بر ندارند و تاثیرات مطلوبی را در پی نخواهند داشت. از این رو کمپانی ها روی به تبلیغات تلگرامی آورده و با هزینه ای بسیار کمتر تبلیغات خود را در معرض دید میلیون ها بیننده قرار میدهند.

از دیگر مزیت های تبلیغات در تلگرام نداشتن تاریخ انقضاست. این نوع تبلیغات به زمان و مکان محدود نیست و مخاطب در هر زمان و یا مکانی که اراده کند به آن دسترسی دارد.

برای تبلیغات در تلگرام به چه کسی مراجعه کنیم؟

گروه فرادیده با کادری مجرب و ارتباط گسترده با کانالهای پرمخاطب و اصیل تلگرامی می تواند بستر تلگرام را برای بانکها، کمپانی های بزرگ و کسب و کارهای کوچک محیا کند.

فرادیده دارای " نماد اعتماد الکترونیکی " از وزارت صنعت و معدن و تجارت است.

نظر شما