شناسهٔ خبر: 139412 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

صالحی: ترامپ در توهم زندگی می‌کند

صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی به اظهارات اخیر ترامپ درباره عدم پایبندی ایران به برجام واکنش نشان داد و گفت: او در توهم زندگی می کند.

به گزارش «نماینده»، علی‌اکبر صالحی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز هئیت دولت درباره مهمترین اولویت این سازمان در دوره جدید، اظهار داشت: مهمترین اولویت ما پیش بردن فعالیت‌های  هسته‌ای با قدرت و قوت در همه ابعاد است.

 وی افزود: کار ساخت دو نیروگاه با همکاری روس‌ها خوب پیش می‌رود. ۹۵ درصد مباحث مالی بیمارستان هسته‌ای نیز جلو رفته است. این پروژه، پروژه عظیمی است.

صالحی گفت: فعالیت‌های زیادی در حوزه تحقیق و توسعه در حال انجام است. توسعه سانتریفیوژهای نسل جدید و رادیوداروها نیز در حال انجام است. حدود ۶۰ میلیون یورو در حوزه رادیو داروها سرمایه‌گذاری شده و اقدامات آن آغاز شده است. بهره‌برداری از این پروژه ظرف چند سال آینده کشور  را به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده رادیو دارو در غرب آسیا مطرح می‌کند و باعث می‌شود طی آن به تمام دنیا صادرات داشته باشیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی در واکنش به اظهارات اخیر ترامپ درباره عدم پایبندی ایران به برجام نیز گفت: به نظرم آقای ترامپ یک مقدار در توهم زندگی می‌کند.

نظر شما