شناسهٔ خبر: 139364 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

نمایندگان وعده‌های احتمالی برای رای اعتماد به وزرا را افشا کنند

ابطحی43 عضو «فراکسیون نمایندگان ولایی» مجلس گفت: معتقدم اگر معاونین وزرا جهت اخذ رای اعتماد به سراغ نمایندگان آمدند و به آن‌ها وعده دادند، نمایندگان این موارد را افشا کنند و درمجلس نسبت به آن تذکر دهند.

به گزارش «نماینده» سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر گفت: اینکه برخی ازمعاونین وزرا بتوانند با نمایندگان جهت رأی اعتماد لابی‌گری کنند بعید نیست، اما این مسئله قطعا از روش‌های غیر متعارفش جای انتقاد و بحث دارد.

عضو «فراکسیون نمایندگان ولایی» مجلس با اشاره به وعده برخی از وزرا درباره رسیدگی به حوزه انتخابیه نمایندگان افزود: متاسفانه در زمینه وعده‌های شخصی به نمایندگان در مجلس نهم مراسم رأی اعتمادی دیدیم که شایعاتی نیز مطرح شد که نهایتا متوجه نشدیم این مسئله به کجا رسید لذا ما باید جلوی شایعه پردازی‌های اینگونه را بگیریم.

ابطحی تاکید کرد: ما (نمایندگان) نباید کاری کنیم که به شایعه پردازی‌هایی اینچنینی دامن زده شود.  

ابطحی اظهار داشت: معتقدم اگر معاونین وزرا جهت اخذ رای اعتماد به سراغ نمایندگان آمدند و به آن‌ها وعده دادند، نمایندگان این موارد را افشا کنند و درمجلس نسبت به آن تذکر دهند.

این نماینده مجلس با اشاره به لابی‌گری در زمینه رأی اعتماد به کابینه دوازدهم گفت: امیدواریم در بحث رای اعتماد به وزرای کابینه دوازدهم این قبیل پیشنهادات غیر متعارف از سوی معاونین وزرا به نمایندگان داده نشود.

نظر شما