شناسهٔ خبر: 139352 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

بررسی برنامه‌های چهار وزیر پیشنهادی دولت در کمیسیون اجتماعی

مسعود رضایی نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی از برگزاری نشست امروز صبح با ۴ وزیر پیشنهادی خارجه، صنعت، ارتباطات و اقتصاد و دارایی خبر داد.

به گزارش «نماینده» مسعود رضایی نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی در تشریح نشست امروز صبح کمیسیون متبوع خود با ۴ وزیر پیشنهادی دولت گفت: ظریف وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه، شریعتمداری وزیر صنعت و معدن، جهرمی وزیر امور ارتباطات و در  پایان کرباسیان وزیر پیشنهادی وزارت اقتصاد و دارایی میهمان این کمیسیون بودند.

وی ادامه داد: هر کدام از  وزرا چند دقیقه‌ای برنامه‌های خود را به کمیسیون اجتماعی اعلام کرده و نمایندگان نیز سوالات و مباحث خود را مطرح کردند.

 نماینده مردم شیراز بیان داشت: این جلسات به منظور بررسی و جمع‌بندی گزارشات و برنامه‌های وزرای پیشنهادی برگزار می‌شود تا نمایندگان بتوانند از لحاظ شناخت روحیات و برخورد چهره به چهره با آن‌ها آشنا شده و در تصمیم‌گیری‌های خود در صحن  مجلس برای ارائه رای اعتماد با اطلاعات بیشتری وارد شوند.

رضایی با بیان اینکه متاسفانه این جلسات با کمی تعارفات و ملاحظات از سوی نمایندگان و وزرای پیشنهادی می‌گذرد و بسیاری از نظرها اعلام نمی‌شود، اظهار داشت: هر شخصی سعی می‌کند دیدگاه خود را بیان کند اما قرار شد تعاملات بهتری میان مجلس و دولت انجام شود.

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: وکلای ملت از بعد نظارتی هم اعلام کردند در کنار حمایت از دولت به آن نیز توجه دارند و اگر وزیری خلاف قول‌ها و وعده‌های خود در مجلس اقدام کند مورد انتقاد قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون اجتماعی بعدازظهر امروز (شنبه ۲۱ مرداد ماه) از ساعت ۳ با تعدادی دیگر از وزرای پیشنهادی مانند زنگنه وزیر نفت جلسه خواهد داشت.

نظر شما