شناسهٔ خبر: 139173 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارتباط بی‌واسطه مسئولان با مردم در اتخاذ تصمیمات بهتر موثر است

علی مطهری431 نائب رئیس دوم مجلس گفت: ارتباط مستقیم مسئولان با مردم موجب دقیق‌تر شدن اطلاعات آن‌ها و اتخاذ تصمیمات بهتری خواهد شد.

به گزارش «نماینده» علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس؛ با بیان این که ارتباط مستقیم مسئولان با مردم موجب آشنایی آن‌ها از نزدیک با وضع زندگی مردم می‌شود، گفت: احتمال دارد، گزارش‌هایی که از وضع زندگی مردم به دست مسئولان می‌رسد خیلی دقیق نباشد.

 نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مسئولان باید اطلاعات خود را از دو راه دریافت گزارشات ارسالی و ارتباط مستقیم خود با مردم بدست بیاورند.

 وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر ارتباط بی‌واسطه مسئولین با مردم گفت: این عمل کاری حکیمانه است که در فرمایشات حضرت امیر و توصیه‌هایی که به مالک اشتر داشتند، مورد توجه قرار گرفته است، حضرت علی (ع) به مالک اشتر تأکید می‌کنند که در ارتباطات خود با مردم واسطه قرار نده تا مردم به  راحتی بتوانند با تو در ارتباط باشند.

مطهری با تأکید براینکه هر مسئولی باید این توصیه را به کار بگیرد، اظهار داشت: این اقدام موجب دقیق‌تر شدن اطلاعات مسئولان می‌شود و آن‌ها با وجود اطلاعات دقیق‌تر می‌توانند تصمیمات بهتری اتخاذ کنند.

نظر شما