شناسهٔ خبر: 139142 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

۱۲ شهریورماه، پایان فعالیت شورای شهر چهارم است

چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۱۲ شهریور ماه پایان فعالیت شورای شهر چهارم است.

به گزارش «نماینده»، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در سیصد وشصت و ششمین جلسه غیرعلنی شورای شهر اظهار داشت:️پایان کار شورای چهارم  ۱۲ شهریور ماه است.

وی با بیان اینکه در قانون اصلاحی، شروع کار شوراها ۱۲ مرداد ماه تعیین شده است، افزود:به دلیل ابلاغ نشدن قانون در تاریخ ذکر شده، بنابراین و بر اساس قانون فعلی پایان کار شورای شهر چهارم ۱۲ شهریور ماه است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: این قانون باید توسط وزیر کشور ابلاغ شود و هر زمان که ابلاغ شود ما آمادگی اتمام شورای چهارم بر اساس قانون را داریم.

چمران با بیان اینکه امسال تعطیلات تابستانه نداریم، افزود:امسال فرصت کافی برای اینکه به تعطیلات تابستانه برویم، نداریم به همین منظور تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم‌ تا کارهای باقی مانده در شورای چهارم را به پایان برسانیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت بازشماری آرای ۱۰ درصد از صندوق های تهران، تصریح کرد: ادعا داریم که دوستان فرمانداری و استانداری از شمارش آرای صندوق ها هراس دارند به همین منظور از بازشماری آرای صندوق ها استنکاف می کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با یاد آوری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری، گفت:از خداوند متعال برای این دولت توفیق الهی و موفقیت روز افزون  برای برآورده کردن نیازهای مردم را مسئلت داریم.

لزوم ارائه گزارش عملکرد کمیسیون های شورای چهارم

احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر با بیان این که کمیسیون ها در شورای چهارم عملکرد بالایی داشتند، گفت: خوب است گزارشی از عملکرد آنها ارائه شود.

چمران در پاسخ به او گفت: فیلمی از عملکرد شورای شهر چهارم تهیه شده و در روز اول تشکیل شورای جدید پخش می شود.

نظر شما