شناسهٔ خبر: 138966 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

بانک آینده تقسیم ۱۱۰ ریال به ازای هر سهم را تصویب کرد

بانک مرکزی بر اساس اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در راستای شفاف تر شدن نظام مالی بانکی، بانک ها می بایست صورت های مالی خود را طبق نمونه ابلاغی بانک مرکزی، تنظیم و منتشر کنند.

به گزارش «نماینده» بر اساس اعلام  بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در راستای شفاف تر شدن نظام مالی بانکی، بانک ها می بایست  صورت های مالی خود را طبق نمونه ابلاغی بانک مرکزی، تنظیم و منتشر کنند، در غیر این صورت، مجوزهای لازم جهت برگزاری مجامع عمومی بانک ها ارائه نخواهد شد. انطباق کامل با صورتهای مالی نمونه بانک مرکزی ج. ا. ایران مطابق با استاندارد های بین المللی گزارشگری مالی (IFRS) در راستای چشم انداز ارتباط شبکه بانکی کشور با بانکهای هم طراز خود در سطح بین المللی و امکان مقایسه عملکرد مالی بانک ها صورت پذیرفت.
در این راستا بانک آینده به عنوان یکی از ۸ بانکی که صورت های مالی خود را بر اساس نمونه ابلاغی بانک مرکزی، در موعد مقرر تنظیم و منتشر نموده است، با مجوز شماره۱۲۸۴۹۶ /۹۶مجمع عمومی خود را برگزار نمود. در این مجمع که با حضور ۸۱.۱۹ درصد از سهامداران بانک برگزار شد، با توجه به سود هر سهم در سال ۱۳۹۵ به مبلغ۱۵۷ ریال، تقسیم سود به مبلغ ۱۱۰ ریال به ازای هر سهم را تصویب کرد.
این اقدام در حالی صورت گرفت که تعدادی از بانکها در روزهای اخیر تصمیم به لغو مجمع عمومی خود گرفته اند.

منبع : پایگاه خبری ریشه

نظر شما