شناسهٔ خبر: 138866 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با «نماینده» :

تعیین ردیف در بودجه ۹۶ برای حل مشکلات زیرساختی مسکن مهر / دولت تا پایان سال موظف به رفع نواقص مسکن مهر شد

بدری2 صدیف بدری اظهار کرد: در خصوص مشکلات زیرساختی مسکن مهر کمیسیون عمران ردیف های خاص بودجه ای هم پیش بینی کرده است و بر اساس آن دولت تا پایان سال موظف است نواقص مربوطه در این زمینه را برطرف کند.

صدیف بدری عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار «نماینده» با اشاره به وضعیت تامین مسکن در دولت قبل اظهار داشت: مسکن مهر یکی از طرح های خوب تامین مسکن برای اقشار متوسط و پایین جامعه در دولت نهم ودهم بود که برای آن هدفگذاری خوبی هم در نظر گرفته شد.

نماینده مردم اردبیل با بیان اینکه مسکن مهر با شرایط وام با درصد و سود کمتر بهترین شرایط را داشت تصریح کرد: به هر حال هر طرحی مشکلات و ایراداتی را به همراه دارد و طبیعی است که مسکن مهر هم درگیر یک سری از این مشکلات بوده باشد. منتها مشکلاتی که پیش روی این پروژه بود همه قابل حل بودند.

بدری در ادامه افزود: حل مشکلات این پروژه متاثر از برخورد و نگاه مسئولان فعلی استانی است که تاکنون برخی  از آنها به قوت خود باقی مانده اند.

وی با تاکید بر اینکه طی چهار سال گذشته در تکمیل پروژه های نیمه تمام یک سری کوتاهی از سوی وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته اذعان داشت: این امر موجب شده تا کمیسیون عمران مجلس براین باشد مشکلات مسکن مهر هر چه زودتر حل و فصل و تحویل متقاضیان شود.

عضو کمیسیون عمران در مجلس شواری اسلامی با بیان اینکه برای رفع نیازمندی های ضروری دیگر از جمله آموزشی، بهداشتی و فضای سبز هم باید دولت و شهرداری های مربوطه برنامه ریزی داشته باشند خاطر نشان کرد: در این خصوص کمیسیون عمران ردیف های خاص بودجه ای هم پیش بینی کرده است و بر اساس آن دولت تا پایان سال موظف است نواقص مربوطه در این زمینه را برطرف کند.

نظر شما