شناسهٔ خبر: 138837 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: سدنا نیوز

ربیعی در وزارت کار ماندنی شد+ سند

ربیعی وزیر کار در حالی نسبت به حضور و یا عدم حضورش اظهار بی اطلاعی کرد که معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارتخانه متبوعش در نامه‌ای خطاب به معاونان وزارتخانه از استمرار حضور او در دولت دوازدهم خبر داد.

به گزارش«نماینده»، پس از پیروزی حسن روحانی در انتخابات سال ۹۶ زمزمه‌هاییمبنی بر تغییر تیم اقتصادی دولت شنیده شد؛ علی ربیعی"وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی" ازجمله وزرایی بود که در دایره حلقه تغییر قرار گرفت.
در این راستا برخی رسانه‌ها از خروج ربیعی در کابینه دوازدهم خبر داده بودند و محمد ستاری فر و مرتضی بانک را از گزینه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کردند.

علی ربیعی شب گذشته به ساختمان شیشه‌ای جام جم دعوت شد و در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به تشریح عملکرد چهارساله وزارتخانه متبوعش پرداخت.

او در این برنامه نسبت به حضور و یا عدم حضورش در کابینه دوازدهم نیز واکنش نشان داد و گفت که: این موضوع را خدا و آقای دکتر روحانی می‌داند و بنده اطلاعی در این زمینه ندارم.

وزیر کار در حالی نسبت به حضور و یا عدم حضورش اظهار بی‌اطلاعی کرد که معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی وزارتخانه متبوعش در نامه‌ای خطاب به معاونان وزارتخانه دستور داد: در راستای حضور جناب آقای دکتر ربیعی در کابینه دوازدهم و بر اساس تصمیمات شورای معاونین، مقررشدهاست تا رئوس برنامه‌های وزارت متبوع در قالب یک برنامه جامع و مدون تهیه و به مجلس ارائه شود.
 
ربیعی در وزارت کار ماندنی شد+ سند ربیعی در وزارت کار ماندنی شد+ سند
 

نظر شما