شناسهٔ خبر: 138806 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

وعده رئیس‌جمهور برای حل مشکل سد کَسلیان و کارخانه کک‌سازی در سوادکوه

ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر و سوادکوه از وعده رئیس جمهور برای حل دو مشکل سد کسلیان و کارخانه کک‌سازی در حوزه انتخابیه خود خبر داد.

به گزارش «نماینده» علی ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر و سوادکوه؛ با اشاره به دو درخواست خود از رئیس جمهور طی گفتگوی اختصاصی در حاشیه نشست فراکسیون نمایندگان ولایی با روحانی اظهار داشت: با توجه به نیاز استان مازندران بویژه مردم سوادکوه شمالی، قائم‌شهر، سیمرغ و جویبار در اسرع وقت به آب شرب پایدار  در این ملاقات از رئیس جمهور خواستم تا طی دستوری به خانم ابتکار مجوز ساخت و احداث سد کَسلیان صادر شود.

وی با بیان اینکه حدود بیست سال است که دولت‌ها وعده احداث سد کسلیان را در سوادکوه به مردم داده‌اند اما متأسفانه تاکنون هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است، افزود: مجوز این سد در دولت دهم صادر اما در دولت یازدهم از سوی ابتکار رئیس سازمان محیط زیست باطل شد.

ادیانی تاکید کرد: رئیس جمهور قول داد تا هرچه سریع‌تر این موضوع پیگیری شود زیرا این موضوع را برای حوزه انتخابیه بنده مهم و قابل پیگیری دانست.

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه احداث کارخانه کک‌سازی را در سوادکوه درخواست دوم خود از روحانی اعلام کرد و تصریح کرد: حدود ده سال است که مراسم کلنگ‌زنی این کارخانه زده شده اما پیشرفت آن تنها در حدود ده درصد بوده است، این هم جزو وعده‌های دولت‌های قبل و تأکید رئیس جمهور در انتخابات بود.

وی خاطرنشان کرد: مشکل این پروژه هم عدم صدور مجوز زیست محیطی از سوی ابتکار بوده است که رئیس جمهور هم با نهایت توجه و تأکید بر این موضوع وعده حل آن را دادند.

نظر شما