شناسهٔ خبر: 138801 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

پاداش‌هایی چند هزار میلیاردی برای هیئت مدیره شرکت‌های زیان‌ده زیر مجموعه شرکت پترو فرهنگ

کوچکی نژاد رئیس هیئت تحقیق و تحفص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: مطلع شدیم هیئت مدیره شرکت‌های زیان‌ده زیر مجموعه شرکت پترو فرهنگ پاداش‌هایی چند هزار میلیاردی دریافت کرده‌اند.

به گزارش «نماینده» جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت با اشاره به آخرین نتایج تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: کمیته مذکور اخیرا پرونده تخلفات «شرکت پترو فرهنگ» یکی از شرکت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان را مورد بررسی قرار داد.


وی با بیان اینکه حدود ۱۱ شرکت پتروشیمی زیر مجموعه شرکت پترو فرهنگ است، تاکید کرد: در پی گزارش کارشناسان در رابطه با فعالیت شرکت پترو فرهنگ مطلع شدیم که تخلفات عدیده‌ای در این شرکت شکل گرفته است و ما در حال حاضر به دنبال ن‌هایی کردن گزارشی در این رابطه هستیم.


رئیس کمیته تحقیق وتفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: همچنین در این گزارش مطلع شدیم که هیئت مدیره شرکت‌های زیان‌ده زیر مجموعه شرکت پترو فرهنگ،   پاداش‌هایی چند هزار میلیاردی دریافت کرده‌اند و همچنین شرکتی که وجود خارجی نداشته به آن هم پاداش‌های کلانی داده شده است


نماینده مردم رشت در پایان خاطر نشان کرد: معتقدم برخی افراد سوء استفاده‌هایی از شرکت پتروفرهنگ داشته‌اند که این مسئله خلاف آیین نامه‌های جاری است.

 
معرفی شرکت
در تارنمای شرکت پتروفرهنگ در بخش «درباره» این شرکت آمده است: شرکت پتروفرهنگ (سهامی خاص) در تاریخ ۲ تیر ۱۳۸۷ به صورت سهامی خاص تأسیس شده و طی شمارة ۳۲۴۸۵۹ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. در حال حاضر نیز جزء واحدهای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است

نظر شما