شناسهٔ خبر: 138720 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

انتظار عضو فراکسیون امید از«روحانی»

روحانی باید به حامیان خود در کابینه توجه ویژه ای داشته باشد

حیدری عضو فراکسیون امید از یک سو می گوید: «اصلاح‌طلبان هرگز هیچ‌گونه سهم‌خواهی از کابینه مطرح نکرده و نمی‌کنند» و از سوی دیگر خواستار توجه ویژه روحانی به حامیان خود برای حضور در کابینه داوزدهم است.

به گزارش «نماینده»، غلامرضا حیدری"نماینده مردم تهران  و عضو فراکسیون امید مجلس" در گفتگویی در خصوص انتظار اصلاح طلبان و نمیاندگان مجلس از کابینه دوازدهم، گفت: فراموش نکنیم همزمان با حضور چشمگیر جریان اصلاحات که در حمایت از روحانی به میدان آمد، بخشی از اصولگرایان معتدل نیز حضور داشتند و اکنون نیز انصاف، عقل و تدبیر ایجاب می‌کند که آقای روحانی درعین حال که رییس‌جمهوری همه ملت ایران است، به هر حال باید به حامیان اصلی خود که موجب پیروزی‌اش در انتخابات شدند، توجه ویژه داشته باشد و کسانی را برای حضور در کابینه انتخاب کند که مشی و رویکردشان در راستای این خواست و نگاه مردم باشد.

وی در عین حال مدعی شد: اصلاح‌طلبان هرگز هیچ‌گونه سهم‌خواهی از کابینه مطرح نکرده و نمی‌کنند و تاکیدمان این است که کابینه باید در راستای تحقق خواسته‌های عمومی مردم تشکیل شود.

این نماینده مجلس همچنین در خصوص حضور بانوان در دولت دوازدهم، می گوید:حداقل تصمیمی که گرفته شده این است که در هر وزارتخانه حداقل یکی از معاونت‌ها به زنان سپرده شود و در سطح وزیر نیز اقداماتی در حال انجام است که به حضور زنان در کابینه دوازدهم بی‌انجامد.

نظر شما