شناسهٔ خبر: 138713 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

سازمان ملل باید پاسخ مناسبی به بدعهدی‌های آمریکا در برجام بدهد

رسول خضری/43 نماینده مردم پیرانشهر گفت: سازمان ملل و اتحادیه اروپا باید پاسخ مناسبی به بدعهدی‌های آمریکا در توافق هسته‌ای با ایران بدهند.

به گزارش «نماینده» رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر؛ با اشاره به اظهارات وزیر امور خارجه کشورمان طی مصاحبه‌ای درباره نقض برجام از سوی آمریکایی‌ها گفت: برجام از طرف  ایران کاملا رعایت شده و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و سازمان ملل هم بر آن صحه گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: آمریکا به صورت یک طرفه و آشکار برجام را نقض کرده که افزایش طرح‌ها و مصوبه‌های ضد ایرانی آنان در کنگره و سنای آمریکا موید تلاش آنان برای برهم زدن توافقنامه برجام است.

خضری با تاکید بر اینکه تنها طرف مقابل ایران در برجام آمریکا نیست، تصریح کرد: انتظار داریم سازمان ملل و اتحادیه اروپا پاسخ مناسب و درخوری به بدعهدی‌های آمریکا بدهند.

عضو کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "اگر آمریکایی‌ها برجام را پاره کنند ما آن را آتش می‌زنیم "فصل‌الخطاب ما در برجام است، خاطر نشان کرد: فرمایشات جسورانه رهبر معظم انقلاب پیرامون برجام نقشه راه کارگزاران نظام به ویژه تیم مذاکره کننده ما است.

نظر شما