شناسهٔ خبر: 138701 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عضو کمیسیون آموزش مجلس:

معرفی «دانش آشتیانی» برای آموزش و پرورش بعید است

باقر عبادی/* عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنسیت برای وزارت آموزش و پرورش مهم نیست، گفت: بعید می‌دانم رئیس جمهور مجددا دانش آشتیانی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش معرفی کند و این موضوع بعید و دور از ذهن است.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه آیا رئیس جمهور «دانش آشتیانی» را به عنوان وزیر جدید معرفی می‌کند، اظهار داشت: بعید می‌دانم رئیس جمهور مجددا دانش آشتیانی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش معرفی کند و این موضوع بعید و دور از ذهن است.

وی افزود: دانش آشتیانی اخیرا حواشی هم داشته و فکر نمی‌کنم جامعه فرهنگیان هم این موضوع را قبول کنند و نیاز به تغییر در وزارتخانه است.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به عنوان زیربنایی ترین وزارتخانه دولت است و امیدواریم یک وزیر متعهد و قوی معرفی شود تا مشکلات کنونی را برطرف کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه گفته می‌شود احتمال معرفی وزیر زن برای آموزش و پرورش وجود دارد، گفت: وزیر آموزش و پرورش باید قوی و امین باشد و به همین جهت فرقی نمی‌کند.

وی تصریح کرد: با این بحث موافق نیستم و جنسیت برای وزارت ملاک نیست، بلکه شایستگی و توانمندی مهم است و برای مردم هم فرقی نخواهد داشت زیرا فردی برای آموزش و پرورش نیاز است تا بتواند مشکلات را برطرف کند.

نظر شما