شناسهٔ خبر: 138652 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

سرمایه گذاری در توریسم‌سلامت، اشتغال را رونق می‌دهد

احمد همتی سخنگوی کمیسیون بهداشت گفت: توریسم سلامت با حضور مسئولان مربوطه بررسی شد.

به گزارش «نماینده» احمد همتی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان، در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود گفت: امروز با حضور معاونان وزارت بهداشت، امور خارجه و سازمان گردشگری و همچنین رئیس سازمان نظام پزشکی و بخش خصوصی بحث توریسم سلامت مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: امروز برخی از توریست ها به منظور درمان و تامین سلامت و از سوی دیگر استفاده از مواهب الهی کشورمان همچون گیاهان دارویی و چشمه های آب گرم با عنوان توریسم سلامت به کشورمان سفر می کنند.

همتی تاکید کرد: کشورمان با وجود پزشکانی مطرح، مجرب و کارآمد در سطح جهان در کنار رتبه دهم جذب توریسم می تواند عاملی مهم برای جذب توریسم سلامت باشد.

نماینده مردم سمنان اظهار داشت: حال می توان با همکاری جدی میان دستگاه های مربوطه با ایجاد و ارتقا امکانات موجب افزایش اشتغال و منبع درآمد و همچنین آشنایی با فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در کشور شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان با اشاره به برررسی مشکلات حوزه پرستاری هم در جلسه امروز گفت: با حضور رییس سازمان نظام پرستاری، معاون پرستاری وزارت بهداشت و معاون پارلمانی وزارت بهداشت مسایلی همچون معوقات پرستاری، عدالت در پرداخت، توجه به سازمان نظام پرستاری و تعامل بیشتر وزارت بهداشت با آن و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما