شناسهٔ خبر: 138622 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

درخواست شاکری برای ورود روحانی برای بازشماری آرای شوای شهر

مجتبی شاکری 43 رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران از رئیس جمهور خواست تا گروهی را مأمور بازشماری ۱۰ درصد از آرای صندوق های رأی انتخابات شورای شهر کند.

به گزارش «نماینده»، مجتبی شاکری در جریان سیصد و شصت و یکمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به سالگرد پذیرش قطعنامه شورای امنیت از سوی ایران اظهار کرد: کسانی که می‌خواهند ابعاد مختلف دفاع مقدس را بشناسند پیشنهاد می‌کنم که کتاب «راز قطعنامه» را مطالعه کنند.

وی ضمن تشکر از ظریف وزیر امور خارجه گفت: خوشبختانه وی نسبت به تعرض کشورها به روح و جسم و روان برجام اعتراض کرده و این مسئولیت خود را بالا برده و انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات جدی و بعدی را انجام دهد.

وی ادامه داد: جناب آقای روحانی رئیس جمهور کشورمان، موضوع منشور حقوق شهروندی را ابلاغ کرده که خود حافظ قانون اساسی است و انتظار می‌رود که در راستای این منشور، حرکت شود.

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به ممانعت فرماندار تهران نسبت به بازشماری ۱۰ درصد از صندوق‌های رأی انتخابات شورای شهر تهران تصریح کرد: متأسفانه از این موضوع تمرد می‌کنند و حاضر نیستند ۱۰ درصد از صندوق‌های رأی را بازشماری کنند.

شاکری گفت: ما اعتراض خود را به صورت قانونی به مجلس، قوه قضاییه و سایر دستگاه‌ها اعلام کردیم و انتظار است که به این موضوع رسیدگی شود.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام یک بنای غلط در انتخابات می‌گذارد و باید مورد توجه قرار گیرد و امیدواریم رئیس جمهور به همکاران خود دستور دهد که ۱۰ درصد ازصندوق‌های رأی را بازشماری کنند.

نظر شما